hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi?

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
kris914g
Rutineret
Rutineret
Indlæg:75
Tilmeldt:19. jun 2012, 14:02
hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi?

Indlæg af kris914g » 5. dec 2012, 17:36

hej jeg har arbejdet meget med wordpress på det sidste. Jeg køre wordpress localhost, tænkte på om man kan få den til at køre over Hamachi? fordi nogen af mine venner skal også kunne komme til at redigere i site inden den bliver tilgænglig på nettet. kan man det eller er det noget helt andet man skal gøre. :?:

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi

Indlæg af ThomasI » 5. dec 2012, 19:39

Ved ikke lige hvad Hamachi er, men du kan jo bare gøre det at du lægger dit site online og derefter henter et "maintenance mode" plugin til det, således at i kan arbejde på det uden at folk vil komme til at se det før det er færdigt.

Når I alle har rettet det i skal slå i bare maintenance mode fra og så kan offentligligheden tilgå siden... ;)

kris914g
Rutineret
Rutineret
Indlæg:75
Tilmeldt:19. jun 2012, 14:02

Re: hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi

Indlæg af kris914g » 6. dec 2012, 11:09

hamachi er sådan at hvis du nu fx. har en minecraft server gør at du kan spille sammen unden portforward det er ligsom at dit internet er forbundet med dem der er på tid hamachi netværk her kan du se hvad hamachi er tror godt det kand lade sig gøre: http://da.wikipedia.org/wiki/Hamachi kan ikke sætten den online fordi vi vil gerne have siden fungere inden den bliver sat ind i et web hotel.
.

shukbob
Rutineret
Rutineret
Indlæg:60
Tilmeldt:1. mar 2012, 06:37

Re: hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi

Indlæg af shukbob » 7. dec 2012, 18:30

1) Upload det på din site/web server.
2) Sæt din Wordpress blog ind.
3) Find/lav en mappe med navnet: .htaccess
4) Få dine venner til at gå ind på http://myip.dk og sig hvad der står ved "IPv4 Addresse"
5) Gå ind i din .htaccess og skriv deny from all
6) Til sidst skriv allow from (deres IPv4 Addresse)

Færdig. Håber det hjalp.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi

Indlæg af Daniel » 7. dec 2012, 18:49

Man kan som shukbob skriver bruge .htacces til at udelukke folk fra at se ens side, desværre vil det i de fleste tilfælde ikke hjælpe noget at tillade nogle ip adresser da de fleste folk ikke kører med en fast ip da dette koster penge, og som regel bruger man det ikke til så meget andet end ip spærringer. :)

kris914g
Rutineret
Rutineret
Indlæg:75
Tilmeldt:19. jun 2012, 14:02

Re: hjælp til WP localhost tilgænglig for venner med hamachi

Indlæg af kris914g » 11. dec 2012, 14:51

Alexander jeg forstå ikke hvad du mener med webserver jeg bruger xanpp men jeg kunne godt tænke mig at mine venner godt kunne se/ redigere i hjemmesiden uden vi skal betale for nogen webhost og så tænkte jeg at man kunne gøre det med hamachi

Besvar