Hej,
Jeg har søgt og søgt men uden held.
Jeg vil meget gerne have min side til at vises på mobilen, på helt samme måde, som den ser ud på pc'en.
Altså uden den underlige drop down menu.
Kan man ikke indstille den til at vise siden, uden at det er mobilvisning?
Mvh Paw
Tilpas wordpress til mobil
Re: Tilpas wordpress til mobil
Link til din side - og hvad hedder dit tema?
Hej Thomas. træningoglivsstil.dk og temaet hedder BoldR.
Hej Paw,
Siden er ikke lavet med en specific mobil-version, men istedet responsivt, så siden tilpasser sig skærmen. Det er altså en masse "instillinger" som ligger direkte i koden og du kan ikke bare slå det fra.
Men hvorfor vil du slå det fra? det er da super lækkert at den tilpasser sig alle typer skærmstørrelser?
Siden er ikke lavet med en specific mobil-version, men istedet responsivt, så siden tilpasser sig skærmen. Det er altså en masse "instillinger" som ligger direkte i koden og du kan ikke bare slå det fra.
Men hvorfor vil du slå det fra? det er da super lækkert at den tilpasser sig alle typer skærmstørrelser?
Hej igen Thomas,
Tak fordi du har brugt tid på at finde et svar.
Grunden til at jeg gerne vil have det ændret er at når jeg sitet på min mobil, er overskriften for stor til skærmbilledet.
Jeg kan godt se at resten passer, men TRÆNINGOGLIVSSTIL.DK fylder for meget til skærmen. Gør det ikke det ved dig?
Tak igen!
Paw
Tak fordi du har brugt tid på at finde et svar.
Grunden til at jeg gerne vil have det ændret er at når jeg sitet på min mobil, er overskriften for stor til skærmbilledet.
Jeg kan godt se at resten passer, men TRÆNINGOGLIVSSTIL.DK fylder for meget til skærmen. Gør det ikke det ved dig?
Tak igen!
Paw
Jo du har ret... teksten forsvinder.
Men istedet for at droppe den mobile side helt, hvad så med at fixe det?
Prøv evt. at tage et kige på den her:
http://simplefocus.com/flowtype/
Måske kan du implementere det på din overskrift.
Eller så prøv at google "responsive text"

Men istedet for at droppe den mobile side helt, hvad så med at fixe det?
Prøv evt. at tage et kige på den her:
http://simplefocus.com/flowtype/
Måske kan du implementere det på din overskrift.
Eller så prøv at google "responsive text"
Tak for dit svar Thomas.
Jeg kan se at vi er ude i noget kodning og det har jeg ærligt talt ikke den fjerneste viden om. Jeg har aldrig brugt det!
Kan man betale sig fra at få en til mobil optimere sitet, sådan så jeg fortsat kan lave nye sider og diverse ændringer, uden at "ødelægge" mobil optimeringen?
Tak
-Paw
Jeg kan se at vi er ude i noget kodning og det har jeg ærligt talt ikke den fjerneste viden om. Jeg har aldrig brugt det!
Kan man betale sig fra at få en til mobil optimere sitet, sådan så jeg fortsat kan lave nye sider og diverse ændringer, uden at "ødelægge" mobil optimeringen?
Tak
-Paw