Hej
Jeg har downloaded Netbeans 7.3.1 - den store pakke, som indeholder alt (også PHP).
Jeg har dog store problemer med overhovedet at komme igang med at lave eller oprette et projekt, da det ikke er muligt at vælge PHP i "New Project" menuen "Choose Project" ! - jeg har kun mulighed for at vælge noget, som er relateret til Java.
Jeg har kigget efter om jeg kunne finde en plugin under Tools => Plugins som jeg kunne bruge, men jeg kan ikke rigtig finde noget brugbart.
Så hvordan kommer jeg igang med at bruge Netbeans 7.3.1 ?
Edit
Ups ! - jeg glemte vist lige og fortælle, at den version jeg hentede var fra dette link:
JDK 7u25 with NetBeans 7.3.1
Da jeg ikke kunne installerer Netbeans 7.3.1 fra NetBeans IDE 7.3.1 Download, da programmet vist nok manglede noget Java SDK/JDK
Netbeans 7.3.1 - hvordan kommer jeg igang med HTML ?
Re: Netbeans 7.3.1 - hvordan kommer jeg igang med HTML ?
Hmmm... Prøv at hente det fra deres egen side igen - og så prøv at nøjes med den lille version med php... Det med at den mangler java JDK er helt normalt, det skal du hente seperat for at få det til at virke...
Jeg har desværre altid brugt "lite" versionen, så kan ikke lige guide dig igennem hvordan du kommer igang med php
Jeg har desværre altid brugt "lite" versionen, så kan ikke lige guide dig igennem hvordan du kommer igang med php
Re: Netbeans 7.3.1 - hvordan kommer jeg igang med HTML ?
Hej
Jeg hentede PHP versionen og smed den oven i det jeg allerede har hentet og nu kan jeg se den i "Choose Project" menuen.
Jeg hentede PHP versionen og smed den oven i det jeg allerede har hentet og nu kan jeg se den i "Choose Project" menuen.