Er jeg blevet friendzoned?

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Låst
Maria-Green
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:6. apr 2019, 13:17
Er jeg blevet friendzoned?

Indlæg af Maria-Green » 8. jun 2019, 09:36

Jeg ved godt, at det her er et meget aftypisk opslag, men jeg har virkelig brug for jeres hjælp! Det er ikke for at være stereotypisk på nogen måde, men forestiller mig, at mange af jer er mænd og måske/forhåbentlig kan hjælpe mig. Sagen er den at jeg gennem de seneste 3-4 uger har datet og skrevet med den sødeste fyr jeg har mødt online. Jeg har rigtig svært ved at gennemskue om han vil mere end bare date jeg har læst et hav af artikler af latterlige artikler, som [LINK FJERNET] og [LINK FJERNET], for at blive klogere på hans signaler, men jeg føler stadig ikke jeg er blevet klogere på … Så gutter skal jeg tolke det, at han skriver beskeder med emojies, men aldrig bruger hjerte-emoji, som om jeg er blevet friendzoned? Eller har jeg stadig en chance hos ham? eller jeg bare for meget i emojies ifht. tekst?

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Er jeg blevet friendzoned?

Indlæg af Daniel » 8. jun 2019, 13:47

Hej Maria,

Det er lidt det forkerte forum at spørge ind til dating råd, forummet her kan hjælpe med mange emner og problemer, men ikke lige indenfor det område. :)
Jeg har fjernet dine links og låser emnet.
Håber du finder svar på dine spørgsmål andetsted, god dag. :)

Låst