Omfattende hjemmeside programmering

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
nisch4
Begynder
Indlæg:4
Tilmeldt:13. jul 2013, 15:54
Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af nisch4 » 13. jul 2013, 15:57

Hej allesammen!

Vi er 3 unge fyre, som mener vi har et godt koncept til en hjemmeside. Vi mener ikke vi har kompetencerne til IT delen, da alt skal spille 110 % fra start. Vi har alle de andre kompetencer, og DU skal kunne føre dem videre online. Du skal have styr på programmeringsdelen, hvilket kræver en del. Har du selv innovative forslag til opbygningen, som er bedre end vores er
du selvfølgelig også velkommen til at fremlægge dem.

Hvad hjemmesiden indeholder kommer vi nærmere ind på privat.
Løn aftales efter kompetencer sammen med os. Og tro mig der er masser af arbejde.

Vi mener selv dette kan blive til noget rigtig interessant, og beder derfor også kun seriøse it vidende personer om henvendelser til nicolaj-schmidt@live.dk
Omkring dine kompentencer indenfor it og eventuelle erfaringer.

Hvorfor ikke give jer herinde chancen, i stedet for at betale store summer for noget, som en med større passion ville glæde sig over at være en del af.

Mvh

Nicolaj Schmidt

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af ThomasI » 13. jul 2013, 18:16

Lyder spændende!

Jeg har desværre ikke tid til at give en hånd med, men tror at i ville kunne lokke flere til, hvis i løftede en lille smule af sløret for hvad det er i pønser på ;) Måske i kan det?

nisch4
Begynder
Indlæg:4
Tilmeldt:13. jul 2013, 15:54

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af nisch4 » 15. jul 2013, 10:27

Tak for dit svar.

Hjemmesiden skal man kunne oprette en bruger, have sin egen profil og uploade billeder.
Dette er i store træk.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af Daniel » 15. jul 2013, 10:55

Lyder som et spændende projekt!

Jeg er desværre ansat ved et firma med web-udvikling, og kan ikke få lov til at hjælpe med projektor som jeres, men det lyder da utroligt interessant.
Lyder til det i gerne vil have lavet, har en del med PHP at gøre, og når du skriver billeder, så tænker jeg at I sikkert gerne vil have det lidt fedt ud for brugernes øjne, så tænker noget jQuery/jQueryUI ind over billedet også. Derudover er HTML og CSS jo et krav for at bygge selve siden op med layout.

Er sikker på der nok er nogen der skal være interesseret i et sådan projekt, hvis de har tid til det! ;)

nisch4
Begynder
Indlæg:4
Tilmeldt:13. jul 2013, 15:54

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af nisch4 » 15. jul 2013, 11:10

Det er brugerne selv der skal kunne uploade billeder.

Takker for jeres svar.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af Daniel » 15. jul 2013, 11:42

nisch4 skrev:Det er brugerne selv der skal kunne uploade billeder.
Også det jeg tænker på. ;)
Med PHP kan du lave et upload system til billederne, men med jQuery/jQueryUI kan du lave et træk og slip system, så det hele ikke behøves være tekstbaseret og kedeligt.

nisch4
Begynder
Indlæg:4
Tilmeldt:13. jul 2013, 15:54

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af nisch4 » 15. jul 2013, 12:15

Okay, jeg er ikke specielt inde i det med it'en.

Men det lyder bestemt til, at det er det du mener.

Men de virksomhed du arbejder, kan de klare sådan noget? Hvis hvad prisleje ligger sådan noget i?

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Omfattende hjemmeside programmering

Indlæg af Daniel » 15. jul 2013, 12:44

Det firma jeg arbejder for, laver ikke hjemmesider til andre, jeg er bare en del af deres web-udviklings afdeling, til deres egne hjemmesider. :)

Men du kunne eventuelt prøve at kontakte NemProgrammerings webbureau, som du kan finde her: http://www.npws.dk/
Ud fra hvad jeg ved, så er det nogle utroligt gode produkter de levere, og så er det en del billigere end hvis man gik til et af de større webbureauer, som tilbyder at lave hjemmesider.
Men prøv at kontakt dem derinde, så plejer de at svare hurtigt tilbage med nogle informationer. ;)

Besvar