Hjælp til at uploade

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
MattMadsen
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:3. sep 2013, 20:07
Hjælp til at uploade

Indlæg af MattMadsen » 3. sep 2013, 20:08

Jeg har et lille problem.
Jeg hentede et nullede "Crack" af phpmelody, uden rigtig vide hvad det var. Men jeg blev så glad for det, og begynde at undersøge det lidt. Jeg fandt så ud af at man skulle købe det, og det andet var en crack, så jeg tænke jeg køber det sku. Men nu står jeg med det problem jeg er bange for at opgradere min version for jeg er bange for at miste min side http://www.funnie.dk . Så nu vil jeg høre om i kunne hjælpe mig med at opgradere til det rigtige. Jeg har de købte filer men tøre ikke uploade dem.
så alt hjælp er velkommen.

Mvh
Matt

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Hjælp til at uploade

Indlæg af ThomasI » 3. sep 2013, 20:44

hmmm ser ud til at du allerede har forsøgt en opgradering - jeg får ihverfald følgende fejl på din side:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/f/u/ftp_funniedk/config.php on line 31

Jeg ville nok kontakte dem du har købt opgraderingen af og spørge om den er kompatibel med den version du kører/kørte på din hjemmeside... ;)

MattMadsen
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:3. sep 2013, 20:07

Re: Hjælp til at uploade

Indlæg af MattMadsen » 3. sep 2013, 20:54

ThomasI skrev:hmmm ser ud til at du allerede har forsøgt en opgradering - jeg får ihverfald følgende fejl på din side:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/f/u/ftp_funniedk/config.php on line 31

Jeg ville nok kontakte dem du har købt opgraderingen af og spørge om den er kompatibel med den version du kører/kørte på din hjemmeside... ;)

Jeg har en til at kigge på det lige nu, så nok derfor den er nede. :)

Besvar