Feedback på webdesign

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
mogensh
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:2. jun 2014, 08:59
Feedback på webdesign

Indlæg af mogensh » 2. jun 2014, 09:02

Hej,

Vil i muligvis give lidt feedback på vores webdesign?

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Feedback på webdesign

Indlæg af cristian » 2. jun 2014, 10:12

Jeg gav op på hjemmesiden efter cirka 3 minutter.

Jeg kommer ind på en forside som ikke fortæller mig hvad for en type side jeg kikker på.
Er det en webshop, en blog, et forlag.... No idea.

Så jeg gik inder under http://skaevt.com/bureauet/ for at blive klogere.
Og det hjalp ikke, her fortælles det hvem der arbejder der men intet om hvad sidens formål er.
Udover en lille linje i bunden.
Vi fokuserer på kvalitet og effekten af vores produkter. For os er det ikke nok bare at lave en flot film, app eller hjemmeside, hvis ikke produktet bliver udnyttet og får den ønskede effekt.

Vi engagerer os i vores kunders problemstillinger og arbejder målrettet for at opnå den
skæve og rigtige løsning.

Vi arbejder med alt fra enkeltstående opgaver til samlede løsninger med hjemmeside, film, apps og
social markedsføring.
Men intet om hvad det er for en side, udover jeg nu ved det er et bureau, men for hvad? Reklamer? Coca Cola?
Det der står med bold er lige lidt nok.

Det er først under kompetencer og i teksten
Tør du blive udfordret på din eksisterende hjemmeside – Slå på tråden og vi udarbejder en gratis mini analyse.
At man begynder at få en ide om hvad sidens formål er. Men der er ingen priser anywhere.
Personligt ville jeg anse sådanne en hjemmeside som et scam på lige fod med DanaWeb.

Designet er flot nok men det virker (sorry) uprofessionelt i min verden, da det virker som bondefangeri med den mangle på information.

Nok ikke det man ville høre, men det hjælper heller ikke at jeg ikke er ærlig.

Jeg ville i første omgang arbejde med det og så ville jeg hellere end gerne komme med en ny vurdering fra min side af.

Mvh

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Feedback på webdesign

Indlæg af scootergrisen » 2. jun 2014, 15:43

For at forbedre din oplevelse på hjemmesiden bruger vi cookies.
Måske men beskeden står oven på hjemmesidens indhold så jeg ikke kan se hvad der står.
Det er desuden irriterende og se den besked snige sig ind i bunden af hjemmesiden hver gang man skifter side.
Ved at acceptere disse får du mest muligt ud af dit besøg.
Jeg mener ikke jeg givet min accept men i sætter alligevel cookies når man besøger hjemmesiden.

Kontakt siden viser ikke mere kontakt info end hvad forsiden gør.

Kunde Opgave Løsning vises vist ikke helt efter hensigten. Nogle steder er de tomme andre steder står der mere info.

På nogle sider er der pile i højre og venstre side og andre sider har pile kun i venstre side op og ned.
Vi er et anderledes bureau
På min computer ligner det der står V1.
Vores responsive webløsninger
Muligvis men jeres menu hopper ind under billederne hvis man gør browservinduet smalt. Cirka ved 640pixels.

Der er lidt fejl : http://validator.w3.org/

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på webdesign

Indlæg af ThomasI » 2. jun 2014, 17:54

Den loader ekstremt langsomt hos mig?!?

mogensh
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:2. jun 2014, 08:59

Re: Feedback på webdesign

Indlæg af mogensh » 6. jun 2014, 09:09

Hej Folkens,

Tak for tilbagemeldingerne. Jeg forsøger at rette op på de forskellige elementer, og så vender jeg lige tilbage til hvad i syntes.

Dejligt med folk der taler lige ud af posen ;)

Besvar