Hjemmeside for sygeplejestuderende

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
982b
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:6. okt 2015, 19:59
Hjemmeside for sygeplejestuderende

Indlæg af 982b » 6. okt 2015, 20:02

Jeg er ved at oprette en ny webside for sygeplejestuderende, som jeg håber kan fungere som et slags forum/database, som alle har adgang til, hvor nuværende eller tidligere sygeplejestuderende kan dele erfaringer omkring deres udlandspraktik. Jeg håber på, at det i længden, skal kunne virke til, at er nemmere for studerende at finde en praktikplads som er perfekt til dem.

Hvad synes I om det? Min plan er at når der er nogle der engang tilføjer noget til siden, kommer der en 'pop op' på verdenskortet på forsiden.

Hvis I kender til nogle der har været i praktik i udlandet på sygeplejestudiet, som kunne være interesseret i, at være test piloter så må I gerne kontakte mig :-)

Jeg arbejder i øjeblikket på at få en samarbejdsaftale med en stor dansk sygepleje-webshop, hvor man kan deltage i konkurrencer hvis man skriver et indlæg til siden - for at få trafik på siden, men før jeg gør dette vil jeg gerne have lidt mere feedback fra jer.

I kan se siden her http://sygeplejerske-praktik.dk/

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Hjemmeside for sygeplejestuderende

Indlæg af cristian » 8. okt 2015, 07:55

Jeg kommer med lidt konstruktiv kritik senere på dagen hvis jeg kan nå det.

982b
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:6. okt 2015, 19:59

Re: Hjemmeside for sygeplejestuderende

Indlæg af 982b » 8. okt 2015, 08:25

cristian skrev:Jeg kommer med lidt konstruktiv kritik senere på dagen hvis jeg kan nå det.
Jeg glæder mig til at læse hvad du har af kritik!

Besvar