Feedback på hjemmeside

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
DannyWebin
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:3. okt 2016, 13:26
Feedback på hjemmeside

Indlæg af DannyWebin » 3. okt 2016, 13:28

Jeg ønsker at få nogle flere øjne på min hjemmeside som er udarbejdet som en hjælp til unge/ældre som ønsker at starte op som iværksætter

Hjemmesiden er: www.webin.dk

Al konstruktiv feedback modtages!
Tak på forhånd

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: Feedback på hjemmeside

Indlæg af jepperask » 3. okt 2016, 19:03

Fed og ganske gennemført side.. Især "Se processen" er fedt.

Eneste ris jeg kan finde, er når man trykker på en pakke og kommer hen til "Din pakkes indhold". Her ville det være dejligt, hvis der under hvert ikon stod hvad ikonet er, så man ikke skal til at trykke sig igennem dem alle, én ad gangen.

DannyWebin
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:3. okt 2016, 13:26

Re: Feedback på hjemmeside

Indlæg af DannyWebin » 4. okt 2016, 14:33

Hej Jeppe

Jeg vil sige tusind tak for din feedback & din tid!

Jeg vil helt klart kigge på det og se hvad jeg kan gøre, igen mange tak for din tid & feedback

Med venlig hilsen
Danny Solbjerg

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Feedback på hjemmeside

Indlæg af scootergrisen » 4. okt 2016, 16:37

"Vi gør brug af cookies på denne hjemmeside." er nok ikke det næst øverste jeg ville skrive hvis det var min hjemmeside.
Belastende at beskeden om cookies skal poppe frem hver gang man skifter side.
Irriterende at top menuen og besked om cookies sidder fast det optager unødigt plads af skærmens højde.
Måske for meget information af en forside at være. Måske skulle forsiden nærmest være tom også kan man klikke sig ind på en side om priser hvis man ønsker det og have kontakt formularen på en kontakt os side.
Når man klikker på en pakke så bliver scroll baren fjernet hvilket får hjemmesiden til at rykke sig sidelæns. Det kan løses ved hele tiden at vise scroll baren.

Der er lidt med "Om os" men "Kontakt" uden " os".
Også "Dit fulde navn" med "Dit " men "Firmanavn" uden "Dit ".

Besvar