doner penge

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
kev
Begynder
Indlæg:4
Tilmeldt:13. jan 2017, 08:50
doner penge

Indlæg af kev » 6. mar 2017, 23:41

hej alle sammen til at start med vil godt lige siden sidste jeg lad et indlæg er blive youtuber derfor er jeg igang med at lave en hjemmeside hvor folk kan gå ind og se mine videoer og hvad min næste video kommer til at gå ud på og så kan man send beskeder og skrive kommentar men det jeg magler er en doner penge knap hvor folk kan doner penge til min videoer det skal forstå sådan her at de ting jeg gøre i videoer koster nogen penge og da jeg ikke har alt for mange af dem kunne det være dejligt at folk kunne doner derfor vil jeg godt høre hvad for nogen koder jeg skal bruge for lave en sådan doner penge knap så folk kan doner penge ikke bare til en video men til alle de videoer jeg kommer til at lave i fremtiden... PS det må gerne være sådan så folk selv kan bestemme hvor mange penge de vil doner og om andre skulle kunne se om de har donert

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: doner penge

Indlæg af jepperask » 7. mar 2017, 16:28

Paypal har her et eksempel på hvordan du kan få generet noget HTML der muliggøre donationer til din PayPal-bruger:
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/g ... ate-button

Besvar