RENR.dk - protein til før, under, og efter din træning

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
RENR_dk
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:4. okt 2017, 17:30
RENR.dk - protein til før, under, og efter din træning

Indlæg af RENR_dk » 4. okt 2017, 17:33

Hej med jer!

[FEEDBACK]
Når man sidder og arbejder fokuseret med én ting, kan man ofte stirre sig blind og dermed ikke se de helt oplagte fejl, mangler, muligheder, mm.
Nu har vi været ‘live’ i lidt over en måned med RENR.dk, og jeg vil i den forbindelse super gerne have feedback, ris og ros, tips til forbedringer, mangler, etc.

[KONCEPTET]
RENR er en ny generation af kvalitets kosttilskud til en aktiv livsstil – sammensat af naturlige ekstrakter, fri for kunstig tilsætninger og designet til før, under, og efter din træning. Konceptet er tredelt i følgende kategorier:

Prepare: tilskud til om morgen / kickstart af dagen
Perform: tilskud til din træning
Recover: tilskud til restitution / efter træning

Formålet og idéen er at fjerne kompleksiteten ved at købe flere forskellige slags tilskud, da RENR’s produkter er designede formler præcis til de tidspunkter på dagen, hvor du har størst behov.
---
Jeg håber, at I har lyst til at komme med inputs, optimeringer, og gode idéer! --> https://www.renr.dk/

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: RENR.dk - protein til før, under, og efter din træning

Indlæg af ThomasI » 9. okt 2017, 14:06

Jeg har ikke så meget andet end super flot side!

RENR_dk
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:4. okt 2017, 17:30

Re: RENR.dk - protein til før, under, og efter din træning

Indlæg af RENR_dk » 9. okt 2017, 14:08

Hej Thomas - tak for dét!

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: RENR.dk - protein til før, under, og efter din træning

Indlæg af cristian » 24. okt 2017, 17:14

Fin hjemmeside men den giver ikke helt mening med indhold.
Jeg har ikke finkæmmet hver linje, så dette er bare hvad jeg hurtigt så.

Hvor er jeres cookie politik?
Hvor er jeres policy?

I nævner disse men jeg kan ikke se links til dem.
under specielle omstændigheder, slette upræcise, personlige informationer som vi har om dig
Jeg er ikke helt sikker på at dette er rigtigt. da retten til at 'blive glemt' er blevet skærpet markant.

I overholder ikke cookie loven selvom i skriver meget om hvordan i behandler cookies.
Jeg har ikke accepteret brugen af cookies men i sætter f.eks _ga cookie fra analytics hvilket er en NO NO i følge cookie lovgivningen.
Som udgangspunkt gemmer vi ikke brugernes IP adresser til andet end at sikre, at hjemmesiden fungerer korrekt
Giver ikke mening
For at bruge hjemmesiden er den automatiske logning af din IP adresse dog nødvendig
Giver ikke mening
eller med udgangspunkt i en ligitim interesse fra Arla Foods
Vi vidergiver ikke dine personlige informationer til tredjeparter, herunder medlemmer af Arla Foods Group, uden dit forudgående samtikke eller, i et andet tilfælde, tillades af loven
What???

Besvar