kunstig intelligens programmering

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
shif11shif
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:9. jan 2018, 18:43
kunstig intelligens programmering

Indlæg af shif11shif » 9. jan 2018, 18:52

En af mine venner og jeg er gået igang med lave en kunstig intelligens program der skal havde til opgave og kunne føre en samtale med dig og nej vi snakker en som Siri hvor der kun er små sjov og ond kommeback fra Siri vi mener at vi kan byg en kunstig intelligens der vil kunne føre en samtale med så godt at den vil kunne være en ven hemmelig ven eller bare en du deller din tanker med og nej vi snakker ikke om at den skal kunne alt det man ser i film kort og godt så skal den bare kunne føre en samtale nå men nu hvor jeg skrev lidt og hvad vi arbejder på så til mit spøgemål som skrevet er vi to og selv om vi begge har en del viden om kode og emnet så kunne vi godt brug noget hjælp så hvis du frisk og mener du også kan hjælp med så skrive lige vi vil sætte stor pris på det

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: kunstig intelligens programmering

Indlæg af cristian » 10. jan 2018, 09:22

Hvad er jeres nuværende erfaring selvlært / tidligere jobs i området?

Hvilket sprog har i tænkt jer at bruge?

Hvad er det helt præcist i søger hjælp til? En bid af det der skal laves, eller skal man være med på lidt af det hele?

Der mangler mere information før man kan tage en formativ beslutning.

Besvar