Få testet om din hjemmeside kan Injectes.

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
shukbob
Rutineret
Rutineret
Indlæg:60
Tilmeldt:1. mar 2012, 06:37
Få testet om din hjemmeside kan Injectes.

Indlæg af shukbob » 15. okt 2013, 19:33

Hejsa... Jeg er begyndt på PHP Sikkerhed og mange sider der bliver hacket er Injectet via et login system.
Derfor kan jeg teste for dig om din side kan injectes... Jeg ville sende resultaterne via en Email..

Skriv din hjemmesides URL og din email hernede under for at blive testet.
Hvis din side er muligt at injecte ville der sendes en tutorial med i Emailen om resultatet.

BEMÆRK! Jeg holder intet ansvar for om der er andre på sitet der misbruger din email eller din side for at de måske ville injecte dig.

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Få testet om din hjemmeside kan Injectes.

Indlæg af cristian » 20. okt 2013, 09:52

shukbob skrev:Hejsa... Jeg er begyndt på PHP Sikkerhed og mange sider der bliver hacket er Injectet via et login system.
Derfor kan jeg teste for dig om din side kan injectes... Jeg ville sende resultaterne via en Email..

Skriv din hjemmesides URL og din email hernede under for at blive testet.
Hvis din side er muligt at injecte ville der sendes en tutorial med i Emailen om resultatet.

BEMÆRK! Jeg holder intet ansvar for om der er andre på sitet der misbruger din email eller din side for at de måske ville injecte dig.
En hjemmeside der har en database i ryggen, er altid potientielt offer for injections.
Og ved at rette rettigheder til og behandle forespøgerelser på den rigtig måde kommer man langt.

Samt hashing af potientielt skadelige informationer, såsom kodeord.

Ved at oplyse sin PHP til databasen og databasens struktur, kan man klarlægge overstående.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Få testet om din hjemmeside kan Injectes.

Indlæg af ThomasI » 20. okt 2013, 22:21

Synes dit service som sådan er fin nok - ville dog ikke føle mig tilpas ved ligefrem at opfordre folk til at teste om en side kunne injecteres - tænkt hvis det skete som en live test ;)

Besvar