Feedback på Bonusodds.dk

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Bonusodds.dk
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:14. feb 2014, 20:06
Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af Bonusodds.dk » 14. feb 2014, 20:07

Hej alle

Jeg er næsten færdig med min nye side www.bonusodds.dk . En affiliateside der formidler bonusaftaler med diverse bookmakere til de besøgende. Siden er linket op til en Facebookgruppe, hvor man som medlem vil kunne læse analyserne til de daglige forslag der vil komme på forsiden.

I den forbindelse vil jeg meget gerne have noget feedback på både sidens design og brugervenlighed.

-Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, hvad kan gøres bedre, hvilket indhold mangler, hvilket indhold bør man fjerne, eller måske bare en god idé, etc.

Alt konstruktiv kritik (både positivt og negativt) modtages meget gerne. :-)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af ThomasI » 15. feb 2014, 23:15

Hej med dig,
Super fin side! Den er pæn og overskuelig og det virker til at "der sker noget" fordi du har de her "dagens video" osv. indlæg - bliv ved med at lave dem, og evt. have et arkiv som folk kan gå tilbage og kigge i :D

Rent teknisk så oplever jeg at når jeg trykker på et link i din nav bar så vises der nogle blå linjer. Måske er det nogle borders eller et eller andet. Det er ihvertfald ikke så pænt...

Se billedet af hvad jeg oplever her: http://snag.gy/Ybscj.jpg

Jeg bruger Chrome Version 32.0.1700.107 m

Mvh.
Thomas

Bonusodds.dk
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:14. feb 2014, 20:06

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af Bonusodds.dk » 15. feb 2014, 23:23

Tak for din feedback.

Vedr. de blå linier er du ikke den første jeg har hørt det fra. Jeg har dog ikke selv oplevet det, men selvfølgelig skal der ses nærmere på det, så det bliver fjernet.

Men igen tak for din vurdering.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af Daniel » 16. feb 2014, 00:41

Jeg kan ikke give en meget bedre vurdering end den Thomas kommer med her, overordnet set så synes jeg det er et rigtig pænt design, med et nemt og overskueligt layout.
I forholdt til de blå linjer, så er det fordi Chrome er begyndt at bruge outlines meget i deres standard stylesheet, du kan fjerne dem ved at tilføje outline: none; til din div med id main-menu. ;)

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af cristian » 16. feb 2014, 13:00

Jeg ville ønske at din dagens sikre, dagens bombe & seneste anmeldelser bokse var lige høje.

Da jeg syntes det forstyrre et ellers fint layout.

Bonusodds.dk
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:14. feb 2014, 20:06

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af Bonusodds.dk » 22. feb 2014, 16:12

Så skulle ovenstående være rettet.

Har dog opdaget at siden ikke fungerer på iPad/iPhone og måske andre tablets. Jeg har ikke selv lavet siden, har ikke evnerne til det, men kan det bare være en bagatel der skal ændres eller er det et større stykke arbejde og gøre siden responsiv?

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af cristian » 22. feb 2014, 17:52

Bonusodds.dk skrev:Så skulle ovenstående være rettet.

Har dog opdaget at siden ikke fungerer på iPad/iPhone og måske andre tablets. Jeg har ikke selv lavet siden, har ikke evnerne til det, men kan det bare være en bagatel der skal ændres eller er det et større stykke arbejde og gøre siden responsiv?
Dette er en side jeg selv bruger til at tjekke hvordan en side jeg laver ser ud i forskellige størrelser og platforme.
http://quirktools.com/screenfly/#u=http ... 0&a=38&s=1

Jeg er ikke så meget inde i responsive designs. Jeg laver mine sider til bestemt størrelser i pixels baseret på skærmens bredde.
Hvilket også gør at til smartphones så laver jeg i bund og grund en ny side, som der matcher platformen i den stil jeg har valgt.
>>HVIS<< jeg ikke tager fejl, så mener jeg også at dette giver dig en bedre indeksering på google.whatever, i stedet for at lave et responsive design.

Derudover har jeg duplikerede billeder af dem som jeg bruger til PC platformen til mobil platformen, men skaleret ned med et billed-redigerings-program, som så gør at siden
loades hurtigere selvom at smartphones har lavere båndbredde.

Hvis du laver en mobil side så overvej også hvor mange HTTP-requests din side tager for at loade. Jo flere requests du skal lave jo længere tid tager det.
Dette kan Mozilla regne ud hvis du loader siden i dens developer mode.

my 2 cents this time around :)

Crow
Rutineret
Rutineret
Indlæg:64
Tilmeldt:15. apr 2014, 11:24

Re: Feedback på Bonusodds.dk

Indlæg af Crow » 15. apr 2014, 12:45

meget flot side, men mangler dog et icon i title

Besvar