Webhotel

Har du problemer med din server eller kan du ikke bestemme dig for en hosting udbyder? - Så stil dine spørgsmål her! :)
Besvar
Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:
Webhotel

Indlæg af Daniel » 14. jun 2011, 09:34

Kære NemProgramering.dk

Det er en fantastisk side i har jer her, man kan jo finde svar på alt herinde, i hvert fald alt hvad jeg skal bruge. ;)
Men alligevel så har jeg et lille spørgsmål til jer, jeg skal lave en lille hjemmeside til en ban i spillet Counter Strike Sources. :)
Men da dem og jeg som har banen ikke har så mange penge er det lidt dyrt med de webhoteller i har fundet herinde, så vi har kigget lidt på det, og fundet zxnet.dk som kun koster 3 kr/m. Det er jo en del forskel, men jeg ville høre om det overhovedet kan lade sig gøre, jeg har en Windows 7 computer. :)
Jeg håber i kan hjælpe mig med at finde ud af om det kan bruges når det bare er til en meget lille og simpel hjemmeside. :)

Mange venlige hilsner Daniel Andersen/Danielh007.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Webhotel

Indlæg af ThomasI » 14. jun 2011, 11:26

Hej Daniel

Umiddelbart har jeg ingen erfaring med zxnet.dk, vi bruger selv surftown og er ok tilfreds med det. Hvis i blot skal have en side bygget op i HTML, CSS og måske lidt PHP, tror jeg godt at et sted som zxnet.dk kan bruges.
Det dog lyder til at i ikke har arbejdet så meget i hjemmesider før, så derfor ville jeg nok vælge et sted med god support og et nemt kontolpanel ( skal ikke kunne sige hvordan det er hos zxnet.dk ). Det at du selv sidder på WIN 7 betyder ikke noget for det webhotel i skal vælge. Hvis i dog har i tankerne at bruge PHP og MySQL på jeres sider, skal i huske at vælge et LINUX webhotel ( de fleste tilbyder denne type ).

Faldt også over den her side:

http://www.billig-webhosting.dk/

Kan være den kan hjælpe jer...

Men som sagt, hvis i blot skal lave en simpel side med nogle billeder og tekst, så behøver i ikke et voldsomt dyrt webhotel, og derfor kan zxnet.dk sikkert godt bruges ( de tilbyder også PHP og MySQL, altså LINUX, kan jeg se )

Håber du kan bruge svaret :D

Mvh.
Thomas
Admin

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Webhotel

Indlæg af Daniel » 14. jun 2011, 11:58

Kære Thomas.

Jeg takker dig mange gange for dit hurtige svar. Jo jeg kunne bestemt bruge dit svar, som du selv siger så har jeg meget lidt erfaring, faktisk har jeg slet ingen endnu, men med en alder på 15 år kan det jo altid komme. ;)
Men jeg tror jeg vil prøve det, og så vil jeg skrive herind til jer igen med hvordan det er at bruge, det kunne jo være en mulighed hvis der er nogen som skal bruge et lille websted eller noget som mig selv.
Men endnu engang stor tak for dit svar.

Mange venlige hilsner Daniel. :)

Snubii
Begynder
Indlæg:11
Tilmeldt:16. jul 2011, 04:55
Kontakt:

Re: Webhotel

Indlæg af Snubii » 18. jul 2011, 03:18

Det kan godt værer denne debat her været her i noget tid men alige vellet vil jeg lige sige hvad jeg her af webhoteller som kører godt

jeg bruger mest
http://www.cliche.dk da den er en af de billiste der lige er på nettet (her dog ikke alt slået til så alt kan kører på men maget kan dog)
jeg hade det med et program jeg fik lidt hælp til at det ikke kunne kører på cliches server så gik jeg over til
http://www.hostgater.com (kan dog ikke have .dk domæner) her kunne jeg kører alt hvad jeg skulle have mit program til

bar lidt info om dem jeg kenner noget til :D

Mvh
Michael Larsen

Blueeyez
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:19. nov 2011, 23:02

Re: Webhotel

Indlæg af Blueeyez » 14. dec 2011, 22:53

Jeg vil da lige påpege webbot.dk, har lige købt webhotel ved dem fornyligt og har ingen problemer, prisen er fra 49 kr pr år (Den mindste) op til 180 kr pr år (Den største.. jeg vil dog mene man kan nøjes med den mellem.. eneste forskel fra den store og mellem er delt ssl, (Så går man igennem deres domæne før ens eget)

Jeg valgte dog den dyreste, da jeg ville afprøve dem samt jeg synes det er sindsygt billigt:O

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Webhotel

Indlæg af Daniel » 15. dec 2011, 13:03

Det virker godt nok vanvittigt billigt det der, men jeg tror enlig det er et udemærket sted hvis man ikke kræver at det skal være et sted med den største vedligeholdelse fra deres side af. :)

Blueeyez
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:19. nov 2011, 23:02

Re: Webhotel

Indlæg af Blueeyez » 17. dec 2011, 15:02

Det er os billigt, eneste ulempe jeg har fundet er opsigelse ved dem giver ingen penge retur, så man s kal ikke købe den største pakke i længst tid hvis man er usikker, men hvis man skal lave en side der ille fylder mange GB så er de helt fine efter min mening :)

Brugeravatar
PatricksGamerTag
Rutineret
Rutineret
Indlæg:89
Tilmeldt:27. nov 2011, 14:47
Geografisk sted:Nordjylland, Visborg

Re: Webhotel

Indlæg af PatricksGamerTag » 17. dec 2011, 21:34

Hej.
Du kan evt. kigge på min nye artikel om 000webhost, som er et godt sted vis du vil have et gratis domæne som er rimlig god.
http://www.nemprogrammering.dk/gtuts/ar ... atrick.php

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Webhotel

Indlæg af Daniel » 17. dec 2011, 23:15

Ja der findes rigtig mange gode gratis host udbydere, men dog er få delen af dem ret gode.
Personligt kan jeg rigtig godt lide byethost, og er også ved at planlægge nogle få videoer omkring dette. :)

Besvar