Opsætning af server

Har du problemer med din server eller kan du ikke bestemme dig for en hosting udbyder? - Så stil dine spørgsmål her! :)
Besvar
sqiddk
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:14. sep 2013, 19:21
Opsætning af server

Indlæg af sqiddk » 14. sep 2013, 19:27

Hej,

Det her er mit første indlæg, og jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge men jeg har problemer med min server. Jeg er igang med at lægge en "showkase-hjemmeside" op på mit domæne. Men den test jeg skal lave for at se om serveren er sat korrekt op giver nogle fejlmeddelelser som jeg ikke forstår en prik af.
Basic tests
File tests
Session tests
Help
File handling tests

Warning: a base directory restriction is in effect on your server. This may cause problems reading and writing files (open_basedir = /tmp:/hsphere/local/home:/hsphere/shared/apache/htdocs:/usr/local/lsws/lsphp52/share/pear:/usr/local/lsws/share/autoindex).

The test program will now carry-out a few file operations. If these produce any error messages then you should check the permissions on the ‘sktest’ folder and all of its contents and then run the test program again. See the help document for information on file permissions.

Attempting to create test folder g1/…
Created test folder with permissions 0755

Attempting to copy test file gallery.xml…
Warning: copy(master/gallery.xml): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/sqiddk/sqid.dk/sktest/filetest.php on line 103
Failed to copy test file

Attempting to read contents of test file gallery.xml…
Warning: file_get_contents(g1/gallery.xml): failed to open stream: No such file or directory in /hsphere/local/home/sqiddk/sqid.dk/sktest/filetest.php on line 108
Failed to read test file

Attempting to open test file gallery.xml for writing …
Opened test file

Attempting to write to test file gallery.xml…
Failed to write to test file

Deleting test files …
Problems with some file operations: please check file and folder permissions

Tip: remove all test programs from your server after use© 2012 SimpleViewer Inc
Hvad skal jeg gøre for at få det til at fungere?

Christian

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Opsætning af server

Indlæg af scootergrisen » 15. sep 2013, 00:20

Prøv og læs vejledningen til den kode du bruger.

Det er sikkert noget med at skrive de rigtige stier og give de rigtige mappe tilladelser og sådan noget.

Besvar