Hvad syntes I om disse webhoteler

Har du problemer med din server eller kan du ikke bestemme dig for en hosting udbyder? - Så stil dine spørgsmål her! :)
Besvar
henrik_t7
Nørd
Nørd
Indlæg:102
Tilmeldt:26. jul 2011, 20:12
Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af henrik_t7 » 29. nov 2013, 19:54

Hej Der.
Jeg har et webhotel hos internet123.dk på 5 Gb til 24, - kr pr måned, er super fint og er super nemt at bruge, med prisen er for høj, så jeg har fundet følgene.

Surftown: 10 Gb til 12,- kr
20 Gb til 25,- kr

WbDomain: 10 Gb til 9,- kr
20 Gb til 19,- kr

UnoEuro: 10 Gb 9.- kr
20 Gb 18,- kr

One.com: 5 Gb til 12,- kr
30 Gb til 24, - kr

Meebox: 10 Gb til 10.- kr
20 Gb til 20. - kr
Alle priser er pr. måned.
Er der nogle som har/ved noget om disse web hoteler, både godt og dårligt, og andre hoteler med priser osv.

Henrik

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af Daniel » 29. nov 2013, 20:09

Jeg er kunde ved Meebox lige nu, og kan ikke andet end at fraråde dem som host.
Meebox har i mange år været et godt og stabilt hosting firma, men i det seneste år her er de blevet grådige, og opkøber konstant firmaer, men uden at have servere til det, så deres servere er overbelastet, hvilket påvirker kvaliteten af deres webhoteller meget.
Derudover så er deres supportere blevet utroligt uforskammede hvis man spørger dem om noget, hvilket på ingen måde er acceptabelt.

Hvad anbefaling angår, så ved jeg faktisk ikke selv hvad jeg ville vælge lige nu, men tror jeg ville vælge eleven2 hvis jeg stod for at skulle købe et webhotel nu og her.
Jeg har været i kontakt med dem flere gange for at få flyttet mine snart mange webhoteller over til dem, og har fået en virkelig venlig support, de virker til at have styr på hvad de snakker om, og så er prisen en lille smule højere end steder som Meebox, one.com, osv. Og selvom prisen ikke er alt, og en billig kan være lige så god som en dyr, så tror jeg alligevel det ændre en smule. :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af ThomasI » 29. nov 2013, 20:42

Vi er hostet hos Surftown - det er egentlig ok, men der er da også nede tider. Det værste ved surftown er at du skal have en pro konto for at få telefon support -det er altså ikke fedt hvis lortet brænder på og man har brug for hjælp her og nu og ikke kan vente på svar på email! ;)

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af scootergrisen » 29. nov 2013, 22:57

Jeg har 2 webhoteller på one.com.

Det er billigt syntes jeg men det har desværre været noget ustabilt med det nyeste webhotel.
Nogen gange kan jeg ikke komme ind selvom det andet webhotel virker fint.

Har fået en del "403 Forbidden" fejl når jeg prøver at gå ind på siden også går der få minutter eller sekunder så virker det igen.
Men hvis en bruger prøver at se siden og der bare står "403 Forbidden" så mister man jo brugere og det er dårligt syntes jeg.

Jeg har prøvet at chatte med support men inden man får fortalt dem om problemet og se checker siden så er problemet væk.
Så har de sagt at jeg skulle finde 3 tidspunkter hvor det skete også skrive det til dem.
Hvilket jeg syntes er dårligt. De må da have den bedste mulighed for at finde fejlen i stedet for det er kunderne som skal gøre det.

Så alene på grund af den ustabilitet så ville jeg ikke vælge one.com.
Det er altså sjovere når folk kan komme ind på siden.

Jeg har prøvet og se prisen hos nogen danske udbydere men det er jo en helt anden pris de vil have. Gerne 10 gange så meget. Og deres pris stiger helt vildt bare man skal have lidt ekstra GB plads.

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af scootergrisen » 30. nov 2013, 00:40

Og nu skrevet det så lige igen med "403 Forbidden".

henrik_t7
Nørd
Nørd
Indlæg:102
Tilmeldt:26. jul 2011, 20:12

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af henrik_t7 » 30. nov 2013, 10:42

Hej.

Tak for svarene.

:D :D

ØV, Har lige lave en lille fejl, hos Webdomain er det kun 1Gb for de 9,- kr og 2Gb for 19,- kr det samme hos Uno Euro, regnet lige et 0 for meget da det stod i Mb.

Brugeravatar
Pennywise
Entusiast
Entusiast
Indlæg:43
Tilmeldt:25. okt 2013, 17:35

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af Pennywise » 30. nov 2013, 14:45

For 10 år siden var jeg hostet hos wannafind i Skanderbog i nogle år da jeg ville have dansk support hvis det blev nødvendigt. De sidste 3 år har jeg været hos One pga deres pris.

Har deres 5gb løsning og det er mere end jeg noglesinde vil få brugt til det jeg har gang i nu. Eller må jeg jo opgraderer til deres 30gb. Har en MASSE billeder og videoer i tankerne.

Har kun været i kontakt med deres support 1 eller 2 gange men super service syntes jeg. Og wannafind havde fantastisk service intet mindre men har været nødt til at forlade dem desværre da vi ikke var enig om betalingen.. Okay de skulle have penge og jeg betalte ikke så 100% min fejl :(

Havde bla. en person fra USA til at kontakte dem på et tidspunkt pga nogle cronjobs der ikke kørte optimalt og det brugte de meget tid på at løse. Super super service.

henrik_t7
Nørd
Nørd
Indlæg:102
Tilmeldt:26. jul 2011, 20:12

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af henrik_t7 » 14. dec 2013, 21:50

Hej.
Jeg har lige afmeldt mit webhotel hos internet123.dk, hvor jeg har været meget super glad for at være, men jeg havde betalt til 12/5 2014,
de penge spurte jeg om man så fik dem tilbage, men ØV det fik man ikke, så jeg har lige brugt penge på webhotel som jeg ikke bruger ØV ØV :cry:
Kunne selvfølgelige bruge det til 12/5, men jeg har flyttede mit Domæne til One.com, så det vil ikke virke. :cry:

Er der andre som har været ud for dette?

God jul til alle.
Henrik

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af Daniel » 15. dec 2013, 00:16

Det er rigtigt nok at når du opsiger et webhotel som du har betalt for, så kan du ikke få dine penge tilbage, medmindre der disideret står i deres vilkår at du gør dette.
De fleste hosts kører med det koncept at du kan få dine penge tilbage de første 30 dage efter du har købt webhotellet, men at forny det tæller ikke med her.
Som regel binder man sig også for et år eller mere, blandt andet så har jeg købt de fleste af mine webhoteller på 2 år af gangen, og jeg skifter nu her til en anden host, og der får jeg heller ikke det resterende 1½ år tilbage fra min sidste betaling. :)

Brugeravatar
Pennywise
Entusiast
Entusiast
Indlæg:43
Tilmeldt:25. okt 2013, 17:35

Re: Hvad syntes I om disse webhoteler

Indlæg af Pennywise » 15. dec 2013, 00:26

Det var jeg faktisk ikke klar over men rart at vide hvis man nu skulle skifte.

Besvar