Komplet brugeradministrationspanel

Her kan du dele din kode med andre! Hvis du f.eks har lavet en super lækker CSS menu eller et smart php eller Jquery script kan du altså glæde andre og måske få lidt ros for det her :-)
Besvar
Jepsen
Begynder
Indlæg:18
Tilmeldt:8. jan 2015, 03:53
Komplet brugeradministrationspanel

Indlæg af Jepsen » 10. jan 2015, 16:17

Hejsa,

Jeg skrev i tidernes morgen et administrations panel i PHP / MySQL.

Det kom aldrig i brug, så jeg tænkte, at der kan være nogen her, som kan gøre brug af det.
I kan tage og pille fra systemet som I lyster, bruge det komplet eller hvad I nu lyster.

HTML'en er brygget på Skeletons responsive CSS boilerplate. Der ligger installationsfiler samt generel brugsinformation.

Der er yderligere bygget et fuldt administrationspanel over samtlige brugere, hvor du har mulighed for at ændre, oprette og deaktivere brugere.

Yderligere er der indbygget tilladelser. Dvs. du kan hardcode div. tilladelser på samtlige sider, som brugerne skal opfylde før de får adgang til siden.
Administratorer er ikke begrænset af niveau.

Så vidt jeg husker, kom jeg lidt i identitetskrise idet jeg skrev scriptet, så det kan godt være, at der er lidt af et miks af original samt alternativ PHP markup.

Klasserne burde være fint dokumenteret, og der er vidst også nogle linje kommenterer hist og pist.

Som sagt: I kan bruge det som I har lyst.


Installation: Upload filerne til jeres server og udfyld database- og site indstillingerne i filen /components/config.php.
Vedhæftede filer
userm.zip
(28.69KiB)Downloadet 481 gange

Besvar