Error efter opdatering af Wocommerce

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
charlotteboeck
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:23. dec 2016, 15:22
Error efter opdatering af Wocommerce

Indlæg af charlotteboeck » 23. dec 2016, 15:24

Jeg downloadede wocommerce i går, og i dag fik jeg en anmodning om at opdatere, det gjorde jeg så. Men jeg kan ikke ændre på min hjemmeside. Den kommer bare med en fejl meddelelse.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function WC() in /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-gateway-stripe/woocommerce-gateway-stripe.php:227 Stack trace: #0 /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-gateway-stripe/woocommerce-gateway-stripe.php(170): WC_Stripe->get_setting_link() #1 /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(298): WC_Stripe->check_environment('') #2 /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(323): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #3 /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-includes/plugin.php(453): WP_Hook->do_action(Array) #4 /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-admin/admin.php(154): do_action('admin_init') #5 /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-admin/customize.php(13): require_once('/var/www/boecks...') #6 {main} thrown in /var/www/boeckspetstore.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-gateway-stripe/woocommerce-gateway-stripe.php on line 227

Hvad skal jeg gøre? :oops:

SvenH
Begynder
Indlæg:9
Tilmeldt:20. dec 2016, 15:34

Re: Error efter opdatering af Wocommerce

Indlæg af SvenH » 23. dec 2016, 16:06

Kode: Vælg alt

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function WC() 
Altså, den kalder en metode som ikke er defineret - Måske har de ændret navnet i opdateringen eller helt fjernet den.

Jeg har ikke meget kendskab til WordPress, men det er højst sandsynligt fordi at nogle af de plugins som du bruger på din side ikke fungerer med den nyeste version som du har opdateret til.

Det du kunne prøve at gøre er at slå alle plugins fra og se om det fungerer. Hvis det gør, så aktiver dem et ad gangen indtil du finder det der ikke fungerer. Du kunne også se om der var opdateringer til de plugins du bruger og prøve at opdatere dem.

Du er sikkert ikke den eneste der oplever det problem, og derfor er en google søgning sikkert brugbar til at finde andre fora hvor spørgsmålet også bliver stillet.

Besvar