Nogle ændringer vises ikke på mobilen

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
SGFGymnastik
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:4. mar 2019, 20:26
Nogle ændringer vises ikke på mobilen

Indlæg af SGFGymnastik » 7. mar 2019, 19:52

Hejsa

Jeg er begyndt at opleve, at nogle af de ændringer, jeg laver på vores hjemmeside (www.sundsgf.dk) ikke bliver vist, når man får vist hjemmesiden på mobil (har kun tjekket iPhone7) og iPad. Jeg oplevede det første gang i sidste uge, og der fik jeg det løst ved at opdatere tre plugins. Igår oprettede jeg så en ny side (Opvisning 2019 under Gymnastik), og på trods af, at alle plugins nu er opdaterede, får jeg kun vist den side på pc, men ikke mobil og tablet.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg gør galt?

Kan se, at jeg "mangler" at opdatere til Wordpress 5.1-da, men da jeg kun har ansvar for en lille del af hjemmesiden, vil jeg være ked af at rode med sikkerhedskopiering og opdatering.

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Anne

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: Nogle ændringer vises ikke på mobilen

Indlæg af jepperask » 7. mar 2019, 22:52

Jeg oplever på computer at jeg i menupunktet "Gymnastik", under "Opvisning" kun kan se "Opvisning 2018" - men hvis jeg besøger http://sundsgf.dk/gymnastik/opvisning/opvisning-2019, så kommer de begge frem i menuen.

Du kan måske prøve at slå alle plugins fra og til igen, evt. og se hvilket plugin problemet opstår ved. Hvis i benytter et plugin til caching, så prøv at rydde den eller slå det fra.

Besvar