computer fejl hjælp!! :O

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til andre typer CMS!
Besvar
skills jokes
Nørd
Nørd
Indlæg:125
Tilmeldt:12. sep 2013, 17:03
computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af skills jokes » 25. nov 2013, 21:11

hej,
jeg prøvede at skifte min baggrund (jeg har windows vista). men jeg vidste ikke hvordan man gjorde det så jeg så en guide, her er guiden: http://www.youtube.com/watch?v=PsZAbYcXI9c [Administrator note: Følg venligst ikke denne guide!!!]
og jeg må havde lavet et eller andet forkert fordi nu er min baggrund helt sort og jeg får en masse errors/fejl når jeg starter min computer, og jeg kan ikke længere se youtube videoer, og der er sikkert også mere men jeg har skrevet denne besked lige efter det her er sket så jeg ved ikke hvad jeg ikke kan.
men kan en eller anden ikke fortælle mig hvordan jeg fks genstarter min computer til fra 2 dage siden eller bare fixer det her?? :O

tak :)

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af cristian » 25. nov 2013, 21:30

skills jokes skrev:hej,
jeg prøvede at skifte min baggrund (jeg har windows vista). men jeg vidste ikke hvordan man gjorde det så jeg så en guide, her er guiden: http://www.youtube.com/watch?v=PsZAbYcXI9c
og jeg må havde lavet et eller andet forkert fordi nu er min baggrund helt sort og jeg får en masse errors/fejl når jeg starter min computer, og jeg kan ikke længere se youtube videoer, og der er sikkert også mere men jeg har skrevet denne besked lige efter det her er sket så jeg ved ikke hvad jeg ikke kan.
men kan en eller anden ikke fortælle mig hvordan jeg fks genstarter min computer til fra 2 dage siden eller bare fixer det her?? :O

tak :)
Wwwhhhhooowww det er en farlig guide der er helt sikkert har nakket nogle maskiner på vejen.
Der er SÅ meget der kan gå galt her :)

..........

Hvis du ville starte en teamviewer session med mig hjælper jeg gerne, men over forummet tror jeg ikke vi ville komme langt.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af Daniel » 25. nov 2013, 23:30

Har tilladt mig lige at sætte en note ind på linket, så andre ikke ved et tilfælde bruger den igennem forummets søgefunktion.

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af scootergrisen » 25. nov 2013, 23:33

Hvis du vil ændre baggrundebillede så kan du højreklille på et billede og vælge brug som baggrundsbillede.
Eller højreklikke på skrivebordet og vælge personlige indstillinger.

Hvis du vil rette det du har lavet så gør det igen og ændre alt det du skiftede tilbage.
Ellers er der måske sådan noget systemgendandelse hvis du har det slået til du kan bruge.

Når du følger en guide så er det nok bedre og følge den rigtige guide. Altså hvis du bruger vista så find en vista guide.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af ThomasI » 26. nov 2013, 19:29

Rimelig dum guide alligevel...

Har du noget back-up du kan rulle tilbage til?

Se her: http://windows.microsoft.com/da-dk/wind ... nd-restore

Dette er en guide til win 7

skills jokes
Nørd
Nørd
Indlæg:125
Tilmeldt:12. sep 2013, 17:03

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af skills jokes » 26. nov 2013, 20:47

jeg fandt ud af det.

eller ikke helt, jeg lavede en ny bruger og gjorde den administator :\
det virka da ;)

Brugeravatar
Pennywise
Entusiast
Entusiast
Indlæg:43
Tilmeldt:25. okt 2013, 17:35

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af Pennywise » 28. nov 2013, 01:27

Så lærte du også lidt der :)

skills jokes
Nørd
Nørd
Indlæg:125
Tilmeldt:12. sep 2013, 17:03

Re: computer fejl hjælp!! :O

Indlæg af skills jokes » 28. nov 2013, 14:19

:?

Besvar