Positionering af ACF i woocommerce produktside (Wordpress hjemmeside)

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
Adam Østergaard
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:25. mar 2017, 18:29
Positionering af ACF i woocommerce produktside (Wordpress hjemmeside)

Indlæg af Adam Østergaard » 25. mar 2017, 20:15

Hej
Jeg har et problem med at flytte mit custom field. Jeg har skrevet det herinde, fordi jeg åbenbart ikke lave et indlæg i emnet "WordPress"
Jeg har lavet et custom field, hvor jeg kan skrive, hvor meget produktet forbruger, og det field vil jeg gerne have til at stå ved siden af produktbillede i stedet for nede i tags, men jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få den flyttet over til det. Jeg vil gerne have det custom field skal kunne ses, ligesom et energimærke, både i produktsiden og i produkt arkivet. Jeg har prøvet at kode det inde i "content-page", men det har ikke virket.
Så jeg håber nogle af jer kan komme med en løsning eller bare et tip til, hvordan jeg kommer videre med det. Alt vil hjælpe !

Skriv bare, hvis jeg skal komme med yderligere informationer

Venlig hilsen

Adam Østergaard

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Positionering af ACF i woocommerce produktside (Wordpress hjemmeside)

Indlæg af ThomasI » 30. mar 2017, 12:26

Jeg har netop selv lavet en video om custom fields i forbindelse med vores nye avancerede WordPress kursus:
https://www.nemprogrammering.dk/wp/cust ... s-indlaeg/

Det lyder dog til at du bruger Advanced Custom fields pluginnet? Har du prøvet at deaktivere dette plugin og kode det selv (lige som du har set det på youtube)?
HVordan ser din kode ud i content-page.php? Hvad er navnet på din custom field? Og er du sikker på at det er den rigtige template du retter i?

Prøv bare at skrive <h1>test</h1> et sted i filen siden for at se om det kan ses på dit produkt. Hvis ikke, så er det nok ikke den rigtige template du retter i...

Besvar