er der nogen der kan hjælpe mig lidt mere med hvordan man hitter ud af det. jeg er sådan rimelig med på html og css men javascriptet driller mig gevaldigt
Kode: Vælg alt
Funktioner
En funktion / metode kan som regl kendes på dens struktur. Da den har et navn, modtager en værdi(som regl) og returner en anden værdi.pohjola251 skrev:det giver da selvfølgelig svar på nogetmen når jeg så skal skrive den kode til at tjekke om kunden eksistere hvor ved jeg så om det er variable eller funktioner eller begge dele jeg burger, der må være en bestemt fremgangs made man gør tingene på
somsagt kan du nok ikke finde en mere grøn nybegynder en migmen hey man skal jo starte et sted
function [navn]{
echo "retur værdi"
}
public / private [type] [navn]([værdier den modtager hvis nogle]){
Kode
}
public double LadOsRegne(double værdiModtaget){
if (værdiModtaget){
return true;
}
}
noget = noget andet;
int a = 1;
Jeg ved godt hvad du mener, been their done that.pohjola251 skrev:det har du ret I men jeg tænker det lidt ligsom når man bager et brød, der burger man en bestem opskrift for et bestemt slags brød og det er opskriften jeg gerne vil finde ud afmen som du selv siger så kommer det nok hen af vejen
men jeg er lidt forvirret over hvad jeg burger der forskellige koder til og hvordan jeg sammensætter det med html og css så jeg får noget brugbart ud af det og der kunne det være fed med nogen små eksembler som man burger idagligdagens koder hvis du forstår hvad jeg mener, jeg er mere visional og skal se tingene for det giver mening for mig
pohjola251 skrev:det ville da være rigtig fedt jeg er lidt hængt op iaften så måske en af de andre dage kunne være fint for digfor man skal lige have knækket logikken I det så er jeg også sikker på jeg mere forstå meningen med galskaben som man siger