Paypal IPN butik

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PHP!
Besvar
habi222
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:6. aug 2012, 17:00
Paypal IPN butik

Indlæg af habi222 » 1. nov 2012, 17:19

Hej
Jeg har et IPN system kørende til min Community site. Jeg har nogle problemer....
Når nogen køber "credits" fra min butik bliver der sendt en command til min server som så giver personen hans credits.

Den command plejer at se sådan her ud:
rcon from 127.0.0.0 cmd: sm_givecredit

men det her er hvad jeg får
rcon from 127.0.0.0 cmd: status


STATUS???!???!??

Jeg kender intet til php, men jeg kan se at der er noget forket da den sender den forkerte command.

Hvis i gerne vil hjælpe mig med at fixe det problem kan jeg godt sende jer en ftp account.

Andet problem....
Når folk køber adgang til Administrator bliver de importeret i en database. Men nu bliver de ikke sat ind!
Der er et felt som hedder "Expire" hvor der så står hvornår deres admin udløber. De har admin i 1 måned, og efter 1 måned skulle deres admin fjernes men den bliver der stadig!


Jeg havde også nogle ider til min nye butik som i måske kunne hjælpe mig med.
Jeg tænkte at lave en Rabat Box hvor du kan skrive en rabat kode og spare nogle penge. Rabat koderne skal genereres i en mysql database hvor jeg kan bestemme hvordan koden skal se ud.




Håber virkeligt at i vil hjælpe mig!

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Paypal IPN butik

Indlæg af ThomasI » 1. nov 2012, 17:30

Hmmm... Hvad er det for en server du sidder på? Hvor er den hostet og har du adgang til alle opsætninger på den server?

Det lyder lidt til at det er et system du har installeret og ikke opbygge selv - hvad er det for et system?

Send gerne et link ;)

habi222
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:6. aug 2012, 17:00

Re: Paypal IPN butik

Indlæg af habi222 » 1. nov 2012, 17:39

Serverene er Counter-Strike: Source servers

og min webhost er fra surftown.dk

Selve systemet har jeg ikke lavet. Jeg fik en coder til at lave det for mig og nu er han aldrig på......

Her er et link

http://www.team-disorder.com/butik/

Besvar