Android udvikling

Du kan i dette forum stille og svare på spørgsmål vedrørende Java programmering på alle typer platforme.
Besvar
Rasmus123
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:3. maj 2014, 13:18
Android udvikling

Indlæg af Rasmus123 » 5. maj 2014, 11:38

Hej. Jeg ville bare høre jer om der var nogen der har nogle gode tuts til hvordan man kommer igang med at udvikle til android?

Og om der eventuelt kommer noget her på nemprogrammering, nu når i har lavet en java serie?

Hilsen Rasmus.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Android udvikling

Indlæg af ThomasI » 5. maj 2014, 19:42

Måske! Vi skal bare lige have fundet en der har godt styr på Andorid og ADT som kan lave videoerne for os ;) :P

seerex
Entusiast
Entusiast
Indlæg:37
Tilmeldt:17. apr 2014, 17:23

Re: Android udvikling

Indlæg af seerex » 5. maj 2014, 21:55

Hvis du vil have en god bog til Android udvikling kan jeg anbefale denne:
http://www.amazon.com/Android-Programmi ... evelopment

Nu skal det siges jeg ikke lige har læst denne bog, men jeg har læst 2 andre bøger fra forfatterne, og de var FANTASTISKE! Godt skrevet og indeholder masser af eksempler og øvelser! Nu ved jeg godt du skal ud og punge lidt penge ud efter det, men tro mig, det er en ringe pris at betale hvis du er seriøs mht. Android udvikling :) Tror også du kan spare lidt gyser ved at købe som e-bog over kindle? :)

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: Android udvikling

Indlæg af jepperask » 21. dec 2014, 15:22

Jeg kunne eventuelt godt lave nogle videoer hvis det har interesse. Kommer selvfølgelig an på hvilket niveau der efterspørges. :-)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Android udvikling

Indlæg af ThomasI » 23. dec 2014, 10:57

Hej Jesper,

Tak for dit tilbud.

Lige vil jeg rigtige gerne have lave en serie om Photoshop eller VBA programmering til Excel, men jeg vil huske at du har skrevet her og tage kontakt til dig, så snart en Android serie kommer på tale :)

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: Android udvikling

Indlæg af jepperask » 23. dec 2014, 12:31

ThomasI skrev:Hej Jesper,

Tak for dit tilbud.

Lige vil jeg rigtige gerne have lave en serie om Photoshop eller VBA programmering til Excel, men jeg vil huske at du har skrevet her og tage kontakt til dig, så snart en Android serie kommer på tale :)
Jeppe*

.. og cool. Jeg kan i mellemtiden lave en indholdsfortegnelse over de punkter jeg vil gå igennem i videoerne, og eventuelt lave en test du kan se inden. :-)

/Jeppe

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Android udvikling

Indlæg af ThomasI » 23. dec 2014, 16:01

Ah ja...Sorry Jeppe.

Lad os lige kigge på det i det nye år engang. Der er ingen grund til at du bruger tid på det uden at vide, hvornår serien egentlig skal laves ;)

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: Android udvikling

Indlæg af cristian » 23. dec 2014, 23:39

Rasmus123 skrev:Hej. Jeg ville bare høre jer om der var nogen der har nogle gode tuts til hvordan man kommer igang med at udvikle til android?

Og om der eventuelt kommer noget her på nemprogrammering, nu når i har lavet en java serie?

Hilsen Rasmus.
Hvis du ville kode Java så er du altid velkommen til at skrive til mig, så sætter vi nogle sessions op og laver noget Java programel.
Syntes altid det er sjovere at arbejde i grupper med sådanne og spare ideer på kryds og på tværs, end at sidde mutters alene.

Dette gælder da også til HTML, CSS og JavaScript hvis nogle brænder inde med dette.
Send en PM til mig så vender jeg tilbage med et skype ID.

Besvar