eksembler på applikationer lavet med c#

I dette forum kan du stille og svare på spørgsmål om C# programmering. Alle med en interesse for C# er velkommen!
Besvar
pohjola251
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. nov 2013, 21:53
Kontakt:
eksembler på applikationer lavet med c#

Indlæg af pohjola251 » 5. aug 2015, 20:17

Hej nemmprogrammering :D
nu skla jeg til at starte på hovedforløbet som webintegrator go jeg har søgt nettet tyndt efter eksempler på programmer eller aplikationer der er lavet i c#, så jeg er forberedt på skolestarten, og det er ikke begynder ting jeg er ude efter men mere hvad laves i c# :D
tak for i gider kikke på det :)

Casper
Begynder
Indlæg:6
Tilmeldt:27. jul 2015, 02:17

Re: eksembler på applikationer lavet med c#

Indlæg af Casper » 9. aug 2015, 12:38

Du kan give dig i kast med en masse projekter, pas dog på at de ikke bliver for store og komplicerede, så får du sikkert aldrig gjort dem færdig og det er noget sjovere at arbejde på noget, du ved at du med noget øvelse kan løse og forbedre på senere.

Det kommer an på hvilket niveau af forståelse du har for programmering og kendskab, samt hvad der motiverer dig, i forhold til det projekt du skal vælge.
Et godt eksempel på en motivation vil være at bygge et program som kan hjælpe dig i hverdagen og du kan se mening i.

Herudover er der også nogle generelle projekter du kan gå i gang med, afhængig af dit niveau:

* Tekst/GUI spil

* Lommeregner

* Tegneprogram

* Sagssystem

* Salgssystem

* Netværksapplikation

* Tekstredigeringsprogram

* Fotoalbum

Alle disse applikationer kan bygges med C#.

pohjola251
Entusiast
Entusiast
Indlæg:26
Tilmeldt:1. nov 2013, 21:53
Kontakt:

Re: eksembler på applikationer lavet med c#

Indlæg af pohjola251 » 9. aug 2015, 13:38

Det er fordi jeg skal have c# på hovedforløbet og så ville jeg lige tjekke ud hvad man egentlig laver i c# og tak for listen så kan jeg google lidt og være forbedredt til jeg skal starte på hovedforløbet som webintegrator :D
tak for hjælpen

Besvar