C# ep. 1 trænger til en opdatering :)

I dette forum kan du stille og svare på spørgsmål om C# programmering. Alle med en interesse for C# er velkommen!
Besvar
ThomasJaqué
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:12. jul 2016, 15:07
C# ep. 1 trænger til en opdatering :)

Indlæg af ThomasJaqué » 12. jul 2016, 15:23

Hejsa!

Der er sket meget med VS på tre år, og jeg ville værdsætte hvis man kunne opdatere indholdet, nu hvor Win10 er kommet på banen, og det er begyndt at blive populært at arbejde med apps til Windows Store :) -- Jeg er dog klar over, at video-redigering er en tidskrævende sag, og derfor har jeg fuld forståelse for, hvis man blot opdaterer teksten af episode 1 :)

Især måden man henter VS på, virker uddateret, og det er af samme grund, at jeg har spørgsmål:
  • Er community edition 2015 det samme?
  • Kan I anbefale, at bruge Community Edition i stedet for VS 2013 for Windows Desktop, eller er det bedre at holde sig til 2013 (nu update 4)?
Jeg er vild med NemProgrammering, og har brugt den til bla. at lære Java i forbindelse med et AspIT-kursus. Jeres side er meget brugervenlig for begyndere, og forklaret i et let forståeligt sprog. Tusind tak for at lave så gode, danske hjælpeguides :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: C# ep. 1 trænger til en opdatering :)

Indlæg af ThomasI » 21. jul 2016, 14:39

Hej Thomas,

Mange tak for din feedback og undskyld det sene svar.

Ja der sker en masse hele tiden med alle teknologier, og som du selv er inde på, så er videomediet desværre ikke specielt godt egnet til hurtigt at lave opdateringer. Derfor kan jeg heller ikke love at C# serien bliver opdateret lige nu og her. Tanken er dog, at koderne som vises i videoerne stadig er valide nok, og derfor kan det godt gå an, at måde man henter VS på ikke er helt den samme som den var for nogle år siden. Så længe kan man komme i gang, så burde videoerne efterfølgende kunne bruges :-)

Da vores videoer er gratis er det også begrænset, hvor tit vi har råd til at opdatere en serie, for det er desværre ikke gratis at have folk til at sidde og optage og redigere for os ;)

Jeg har desværre ikke meget forstand på C# så kan ikke hjælpe med dine spørgsmål...

ThomasJaqué
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:12. jul 2016, 15:07

Re: C# ep. 1 trænger til en opdatering :)

Indlæg af ThomasJaqué » 22. jul 2016, 09:21

Mange tak for svar :D

Som jeg skrev, forventede jeg heller ikke man opdaterede videoerne, blot lave en tekst rettelse/info del omkring ny metode :)

Jeg var dog slet ikke klar over, at det var ulønnet arbejde. I den forstand, kan jeg jo godt se, at man ikke skal klage over gratis ;)

Jeg finder nu nok ud af det alligevel :)

Besvar