[Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCaptcha

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring CSS
Besvar
Qpernikuss
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:4. mar 2013, 19:48
[Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCaptcha

Indlæg af Qpernikuss » 4. mar 2013, 20:10

Hej Folkens

Jeg er komplet nybegynder til wordpress, css og kode og generelt hjemmeside udvikling... Men jeg har altså fået lavet en hjemmeside, og der har jeg brugt reCaptcha til "antiSpam" i kontakt formularen, men fordi jeg gerne vil køre mit eget design ind over et tema, så kunne jeg godt tænke mig at få ændret "submit" eller "afsend" knappen, til mit eget design. Jeg har lavet knappe ikonet i PS, men jeg er lidt i tvivl, hvor jeg skal sætte det ind henne?

Jeg prøvede at erstatte

Kode: Vælg alt

<input name="submit" class="submit" type="submit" value="<?php esc_attr_e('Submit', 'udesign'); ?>"/>
Under contact editoren, med

Kode: Vælg alt

<input type="image" "onclick=”submit" src="http://yoursite.com/wp-content/uploads/youruploadedimage.png"> style="border:none";


Det virkede, knappen blev erstattet, men problemet var bare at mit kontakt felt ikke fungerede mere... =( Tænker der må være noget der tilhører ReCaptcha området

Håber i kan hjælpe?

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: [Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCapt

Indlæg af Daniel » 4. mar 2013, 20:23

Hejsa!

Først og fremmest velkommen til NemProgrammering.dk! :)

Har aldrig selv rodet så meget med billede knapper, men fandt denne artikel på Google som muligvis vil kunne hjælpe dig.
Billede knapper artikel
Længere nede af siden står der noget om hvordan man ændre knappen med CSS, virker som en god måde at gøre det på da det ikke ændre på noget i selve måden formen bliver sendt på.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: [Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCapt

Indlæg af ThomasI » 4. mar 2013, 20:24

Den her helt gal med din syntax...

det skal se således ud:

Kode: Vælg alt

<input type="image" "onclick=”submit" src="http://yoursite.com/wp-content/uploads/youruploadedimage.png" style="border:none" />
En god ide er at lære lidt html inden man kaster sig ud i Wordpress, da man som her ofte skal ind og ændre i koden...

Men ellers så er det godt gået at du selv er nået så langt! :D Håber du får det til at virke med den kode jeg har givet dig ovenfor!

Qpernikuss
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:4. mar 2013, 19:48

Re: [Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCapt

Indlæg af Qpernikuss » 4. mar 2013, 20:50

Nu har jeg prøvet at erstatte den med den nye der, problemet er der stadig, Den sletter bare alt fra input boksene og så det det...

Hjemmesiden er her http://snupetbid.dk (har kun været i stand til at omderigere hjemmesiden til wordpress undermappen, men ville være fedt hvis man kunne få det fjernet helt fra domænet, altså wordpress

Det var en hjemmeside der skulle laves for en kvinde der lige har startet en lille virksomhed, hvilket gav mig god mulighed for at komme ind i det her. Men ja uden viden i kode, så er det lidt svært at gøre det så custom som jeg gerne vil have det...

Når det virker, så får jeg som regelt en meddellelse om hvorvidt det lykkedes, lidt alla "Tak for din mail! "navn" osv
Men her sker der bare intet... Jo kun hvis jeg ike udfyder felterne ...

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: [Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCapt

Indlæg af ThomasI » 5. mar 2013, 17:33

fandt endnu en fejl... der er en " for meget... ændre det til dette:

Kode: Vælg alt

<input type="image" onclick=”submit" src="http://yoursite.com/wp-content/uploads/youruploadedimage.png" style="border:none;" />
Hvis det ikke virker, så er det sandsynligvis fordi du ikke må bruge "onclick"

I det tilfælde skal du fortsætte med at bruge

Kode: Vælg alt

<input name="submit" class="submit" type="submit" value="<?php esc_attr_e('Submit', 'udesign'); ?>"/>

Her kan du så finde class stylingen "submit" i dit css sheet til kontakformularen og tilføje et billede i stylingen. Derudover kan du ændre 'Submit' til 'Afsend' hvis du gerne vil have at det skal være på dansk

Besvar