[Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCaptcha

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring CSS
Besvar
Qpernikuss
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:4. mar 2013, 19:48
[Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCaptcha

Indlæg af Qpernikuss » 4. mar 2013, 20:10

Hej Folkens

Jeg er komplet nybegynder til wordpress, css og kode og generelt hjemmeside udvikling... Men jeg har altså fået lavet en hjemmeside, og der har jeg brugt reCaptcha til "antiSpam" i kontakt formularen, men fordi jeg gerne vil køre mit eget design ind over et tema, så kunne jeg godt tænke mig at få ændret "submit" eller "afsend" knappen, til mit eget design. Jeg har lavet knappe ikonet i PS, men jeg er lidt i tvivl, hvor jeg skal sætte det ind henne?

Jeg prøvede at erstatte

Kode: Vælg alt

<input name="submit" class="submit" type="submit" value="<?php esc_attr_e('Submit', 'udesign'); ?>"/>
Under contact editoren, med

Kode: Vælg alt

<input type="image" "onclick=”submit" src="http://yoursite.com/wp-content/uploads/youruploadedimage.png"> style="border:none";


Det virkede, knappen blev erstattet, men problemet var bare at mit kontakt felt ikke fungerede mere... =( Tænker der må være noget der tilhører ReCaptcha området

Håber i kan hjælpe?

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: [Hjælp til Wordpress] ændring af afsend knappen i ReCapt

Indlæg af Daniel » 4. mar 2013, 20:23

Hejsa!

Først og fremmest velkommen til NemProgrammering.dk! :)

Har aldrig selv rodet så meget med billede knapper, men fandt denne artikel på Google som muligvis vil kunne hjælpe dig.
Billede knapper artikel
Længere nede af siden står der noget om hvordan man ændre knappen med CSS, virker som en god måde at gøre det på da det ikke ændre på noget i selve måden formen bliver sendt på.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49