Hjælpelærer/Tutor Søges

I dette forum kan du stille og svare på spørgsmål om C# programmering. Alle med en interesse for C# er velkommen!
Besvar
ToryL
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:21. jul 2016, 17:53
Hjælpelærer/Tutor Søges

Indlæg af ToryL » 5. jul 2017, 13:27

Hej.

Jeg søger en hjælpelærer der har ekspertise indenfor programmering og databasesprog.
Det gælder programmeringssproget C# samt databasesprog MySQL.

Jeg skal aflevere en lille rapport på maks 10 sider, hvor mit primær fokus skal ligge på “ORM” (Object Relational Mapping).
Jeg søger derfor en hjælpelærer mod betaling der kan hjælpe med, at skrive sådan rapport samt hjælpe med at implementere det i et program.
Helst en der har haft erfaring med disse elementer før.

Jeg har tidligere afleveret en rapport, hvor der også blev skabt et program. Denne opgave jeg har nu er en forlængelse af den tidligere rapport, hvor jeg eksamineres i det nye arbejde samt programmering, som en forlængelse af det tidligere program.

Jeg søger en hjælpelærer mod betaling der skal kunne:

Gennemgå den tidligere rapport samt program
Vær med til at udvikle et nyt program
Forklarer koncepter indenfor C#, MySQL samt ORM
Vær med til at bestemme hvilke elementer rapporten skal indeholde

Opgaven skal afleveres 3. August 2017.

Jeg kan kontaktes på mail:

aaba13@student.aau.dk
stress@live.dk

Jeg er primært i Aarhus, men det er ikke et problem at mødes andre steder i landet.


Mvh.

Arshad

jepperask
Geni
Geni
Indlæg:378
Tilmeldt:4. nov 2012, 17:57

Re: Hjælpelærer/Tutor Søges

Indlæg af jepperask » 5. jul 2017, 15:59

Må du benytte EntityFramework til ORM?

ToryL
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:21. jul 2016, 17:53

Re: Hjælpelærer/Tutor Søges

Indlæg af ToryL » 5. jul 2017, 18:36

Opgave formulering lyder på: "Arshad should submit an extension of the report (5-10 pages) based on a separate implementation of the database components using an object-relational mapper of his choice."

Desværre har jeg ikke så stor viden omkring Entity Framework eller generelt det område. Hvis det er en Object-Relational Mapper burde det ikke være et problem, da jeg har frie tøjler omkring valget.

Besvar