ide til en hjemmeside eller app

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
roma
Begynder
Indlæg:1
Tilmeldt:13. mar 2018, 22:07
ide til en hjemmeside eller app

Indlæg af roma » 13. mar 2018, 22:22

Kender i det du vil rigtig gerne kode men du har ingen ide om hvad du skal kode sådan har jeg det lige nu men jeg har dog nogle ide´r som jeg godt lige vil høre om i synes der er noget værd

1) vi kender alle sammen google du kan finde næsten alt med google dog synes jeg selv er der et lille problem med google og det er lad os sig du søger på ord sol så kommer der en masse ting frem om solen eller en side hvor du kan lave en email og have debat kørene kort sagt den gider dig alle mulige ting kunne det være i det at lave en side hvor du som hjemmeside ejer eller app ejer opretter dig... Eksempel Nickolai ejer et firma som vi kalder
tømrer-for-dig han vil gerne havde folk til besøg hans side og book ham han opretter sig så hvor klik på den Kategori han firma eller app eller hjemmeside halder om nu er han jo tømrer så han klikker på den så bliver hans hjemmeside eller app lagt en på lad kalde side Shif nu kommer Maia så og skal bruge en tømrer i stedet for brug google så går hun en på shif klikker på den kategori hun søger efter og får det frem om tømrer ikke hvad en tømrer er men firmaerne eller dem som har blogge om tømrer?

2) lad en side hvor folk kan søg efter andre til hjælp dem hvis de han nogen problem med at kode eller noget helt andet

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: ide til en hjemmeside eller app

Indlæg af cristian » 14. mar 2018, 10:08

Jeg forstår ikke hvad det er du søger.
Vil du have hjælp af andre til en at programmere en ide du har, eller vil du selv programmere en ide du har men deler den her?

Det må du lige uddybe.

Besvar