Jeg har set jeres mange videoer, hvilket har været en stor hjælp
Jeg syntes dog stadig jeg mangler svar på hvordan man ligger php-filer op på en online server.
I jeres videoer ser man hvordan man forbinder php-filerne til en server, hvis man arbejder fra sin lokale PC og dermed anvender XAMPP.
I mit tilfælde har jeg købt et webhostel hos one.com, og har derfor en online server, frem for en lokal server.
Hvordan forbinder jeg php-filer med en online server? Hvad skal der stå i "Sources Folder" i NetBeans?
Tak på forhånd



