Min WooCommerce shop er sat til at vise sådan en lille tekst-box, hvor der står at produktet blev tilføjet til kurven + en knap der linker til kurven.
En anden setting man kan vælge er, at der automatisk redirectes til kurven efter tilføjelse af nyt produkt til kurve, hvorefter jeg får samme bedsked box, dog med en anden knap der siger "continue shopping".
Det som jeg så ønsker er at fortsat bruge den første option med en "view cart" knap + en "continue shopping" knap.
Har fundet følgende kode:
Kode: Vælg alt
// Output success messages
if ( get_option( 'woocommerce_cart_redirect_after_add' ) == 'yes' ) :
$return_to = apply_filters( 'woocommerce_continue_shopping_redirect', wp_get_referer() ? wp_get_referer() : home_url() );
$message = sprintf('<a href="%s" class="button wc-forward">%s</a> %s', $return_to, __( 'Continue Shopping', 'woocommerce' ), $added_text );
else :
$message = sprintf('<a href="%s" class="button wc-forward">%s</a> %s', get_permalink( wc_get_page_id( 'cart' ) ), __( 'View Cart', 'woocommerce' ), $added_text );
endif;
wc_add_notice( apply_filters( 'wc_add_to_cart_message', $message, $product_id ) );
}
Kode: Vælg alt
$message = sprintf('<a href="%s" class="button wc-forward">%s</a> %s', get_permalink( wc_get_page_id( 'cart' ) ), __( 'View Cart', 'woocommerce' ), $added_text );Kode: Vælg alt
$message = sprintf('<a href="%s" class="button wc-forward">%s</a> %s', $return_to, __( 'Continue Shopping', 'woocommerce' ), $added_text );