hjælp til hvad man kan sælge

Her kan du snakke om alt hvad der lige falder dig ind - Det kunne være musik, spil, fodbold eller måske noget helt tredje der interesserer dig lige nu! Så skriv dine tanker ned og opret en tråd...Spørgsmål der ikke passer ind andre steder kan du også stille her!
Besvar
Rasmus.a.j
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:16. jul 2014, 16:07
hjælp til hvad man kan sælge

Indlæg af Rasmus.a.j » 16. jul 2014, 16:19

Hej mit navn er rasmus og jeg er 18 år og har over længer tid tænkt over hvad jeg kunne sælge på mit webhotel. Så der for har jeg valgt at spørge jer her på nemprogrammering.dk om i havde en ide til noget unik men også godt må være billigt at købe fx søbolde



Så jeg vil blive rigtig glad vis i kunne hjælpe mig :D

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: hjælp til hvad man kan sælge

Indlæg af ThomasI » 17. jul 2014, 08:16

Hej med dig :D

Når jeg får spørgsmål som disse råder jeg altid folk til at vælge et produkt de synes er spændende og som de brænder for.

Så det vil jeg også gøre her...

Vælg noget du ved noget om og som du synes er spændende, for ellers ender det bare med at du går død i det fordi du ikke har en passion for produktet.

Mvh.

Thomas

Rasmus.a.j
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:16. jul 2014, 16:07

Re: hjælp til hvad man kan sælge

Indlæg af Rasmus.a.j » 17. jul 2014, 16:46

har du et eksempel til noget unik? :D

Rasmus.a.j
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:16. jul 2014, 16:07

Re: hjælp til hvad man kan sælge

Indlæg af Rasmus.a.j » 17. jul 2014, 17:03

ps må gerne være noget der er billigt at skaffe

cristian
Moderator
Moderator
Indlæg:882
Tilmeldt:26. sep 2011, 21:31
Kontakt:

Re: hjælp til hvad man kan sælge

Indlæg af cristian » 17. jul 2014, 22:09

Thomas kommer med et godt forslag.

Du skal ikke sælge hvad som helst, du skal sælge noget du har forstand på og som interesserer dig. Jeg ved godt at jeg ikke skal sælge Porsche biler, da jeg ikke ved nok om det.

Når jeg f.eks. Køber et jakkesæt så spøger jeg helt ned til hvor tæt fibrene er vævet, for det har en effekt for kvaliteten og slid.
Og det kan min sælger svare på uden at blinke, fordi han interesserer sig for produktet. Og det gør at jeg kommer igen, for en sælger der ikke aner hvad han sælger? Done, NEXT!

Så her kan vi ikke hjælpe dig, eventuelt lav en liste over hvad der interesserer dig og så arbejd dig videre derfra.

Vh

Besvar