Feedback på snubii.com

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
Snubii
Begynder
Indlæg:11
Tilmeldt:16. jul 2011, 04:55
Kontakt:
Feedback på snubii.com

Indlæg af Snubii » 23. jul 2011, 20:18

Hejsa venner

jeg her min side http://www.snubii.com vil i give en menig

det er en musik side hvor alle youtube videoer kan komme ind på

Brugeravatar
webudvikleren
Rutineret
Rutineret
Indlæg:80
Tilmeldt:13. jun 2011, 21:11
Geografisk sted:Esbjerg
Kontakt:

Re: Feedback på snubii.com

Indlæg af webudvikleren » 24. jul 2011, 10:18

Hej Snubii.

Umiddelbart vil jeg gerne vide hvad der gør denne side speciel i forhold til at det blot er en hjemmeside med YouTube videoer. Det ligner ikke det er genrebestemt ligesom fx Retardo.dk. Så jeg vil ikke se nogen grund til overhovedet at bruge siden da jeg lige så godt kan vælge YouTube direkte.

Anyway... Kritik omkring design? Som førstegangsbruger synes det er brugervenligt sat op. Jeg kender som nævnt ikke formålet med siden, men kan se en masse videoer som jeg bare klikker videre under. Det nu ganske udemærket.

Ved at kigge på elementer hist og her, er der noget afstand mellem diverse som bør rettes til. Jeg bruger FF4. Menuen bør have samme luft mellem øvre og elementer under. Det giver et bedre overblik i det område, da det godt kan se lidt "trængt" ud synes jeg.

Facebook "Synes godt om". Den afkortes så man ikke kan se hvor mange der egentlig synes godt om siden. Går ud fra du har lagt en iframe ind. Den bør være en 40-50 pixel breddere.

Logoet tror jeg ikke du vil blive husket på. Det er lidt gammeldags og ikke specielt overvejet.
Når man klikker på Search uden at taste noget i feltet viser den nederst på siden: Page 0 from 29412. Det vidst en minor bug.
Siden Members.php er vidst heller ikke helt færdig. Efter samtlige brugere er der lidt fejl med visning af sider og CSS.
Farver? Savner farver... Grå er kedeligt i længden. Udnyt nuancen du i forvejen bruger ved blå og grøn og giv det lidt mere liv :)

Men stor ros for opsætningen du har lavet. Det kan man forholde sig til! :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på snubii.com

Indlæg af ThomasI » 24. jul 2011, 17:29

Hej Michael :)

Jeg vil give Lasse er et langt stykke af vejen! - Men hvad jeg mener er vigtigst for dig, er at vælge en niche, ligesom retardo.dk har "retardo videor" - ellers vil din side bare forsvinde i mængden af videosider der i bund og grund kan det samme som youtube ;)

Derudover så syntes jeg også siden er ret flot sat op! - Kunne i den forbindelse godt tænke mig at vide hvordan du har lavet den?

Drupal, Joomla?? - eller måske noget et tredje? :)

Snubii
Begynder
Indlæg:11
Tilmeldt:16. jul 2011, 04:55
Kontakt:

Re: Feedback på snubii.com

Indlæg af Snubii » 31. jul 2011, 16:10

Det er en side jeg ikke her brugt gratis programmer til og maget af det er også sæl lavet men jeg vil kigge lidt på jers ting i siger og prøve at udregne en anden måde at lave lidt om på

Besvar