Feedback på www.FruBilledkunst.dk

Hvis du selv har lavet en hjemmeside og gerne vil have lidt feedback på den, så smid et link i dette forum og beskriv din side - så skal vores brugere nok give deres ærlige mening! ;)
Besvar
FruBilledkunst
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:27. dec 2012, 12:41
Feedback på www.FruBilledkunst.dk

Indlæg af FruBilledkunst » 27. dec 2012, 13:23

Kære kloge folk

Glædelig jul

Jeg har nu prøvet at få flyttet min blog fra google til eget domaine, men wordpress er helt nyt for mig. 1000 tak for alle videoerne her - dem har jeg brugt meget.
Jeg ville være glad for nogle kommentarer til opsætningen.

Jeg savner stadig et plugin til at finde ud af fra hvilke lande mine gæster kommer ... jeg var nået op på over 80 nationer på min blogspot, men dem kan jeg jo ikke tage med ... snøft. Jeg har installeret jetpack.

Jeg kan også se, at der er nogle der har deres tags kursiveret i skyen ... det er jo kun en lille tøse-detalje, men hvis nogen kan hjælpe mig, ville det jo være smukkere ....

Venlig hilsen
FruBilledkunst

http://www.FruBilledkunst.dk

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på www.FruBilledkunst.dk

Indlæg af ThomasI » 27. dec 2012, 16:53

Hej FruBilledkunst

Dejligt at du har kunne bruge videoerne.

Jeg synes din side er meget fin og simpel - og den fungerer til formålet, nemlig at vise dine billeder frem. Jeg synes dog at det er lidt ærgeligt når folk vælger et standard tema, som du har gjort her, når det nu findes så mange spændende og gode alternativer der ude... måske ligefrem et der er skrædersyet til fremvisning af billeder ;) ?...

Men alt i alt ser det godt ud... Måske burde du flytte top posts og temaer op i top, så man nemt kan navigere til disse istedet for disse "tag skyer" du har liggende øverst.

Med hensyn til at se hvor folk kommer fra så kig på Google Analytics - det er helt sikkert også det du har haft på din tidligere blog. Der findes med sikkerhed et plugin der kan få det sat op på din side i wordpress!

Fortsat held og lykke med din kunst og hjemmeside ;)

FruBilledkunst
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:27. dec 2012, 12:41

Re: Feedback på www.FruBilledkunst.dk

Indlæg af FruBilledkunst » 27. dec 2012, 17:17

Tak Thomas

Jeg er simpelthen ikke dygtig nok til at finde ud af noget mere kompliceret lige nu - men jeg kæmper ... ;)

Jeg var rigtig glad for dit forslag om at flytte rundt på elementerne i højre side - det er gjort og det giver et smukkere og mere overskueligt layout - TAK

Jeg kan ikke helt få Google Analytic til at fungere - den skriver hele tiden: You must select which Analytics Profile to track before it can work - men jeg synes jeg har udfyldt og godkendt flere gange ...

Endnu en gang tak :)
Vh Tina - FruBilledkunst

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Feedback på www.FruBilledkunst.dk

Indlæg af ThomasI » 27. dec 2012, 18:00

Hej Tina,

Har du angivet det element id - som din side har i analytics pluginet? Altså du skal oprette dig som analytics bruger og på google.com/analytics og tilføje din side... her vil du få et element id til din side, som du sikker skal oplyse i pluginet.... :)

FruBilledkunst
Begynder
Indlæg:3
Tilmeldt:27. dec 2012, 12:41

Re: Feedback på www.FruBilledkunst.dk

Indlæg af FruBilledkunst » 28. dec 2012, 01:04

Det var lige det jeg havde brug for Thomas.
Tak endnu en gang.
Vh Tina - FruBilledkunst

Besvar