Hej Thomas
Du skriver i wordpres manualen, at man kan ændre username. Men når jeg prøver står der på siden, at username desværre ikke kan ændres. Er der noget jeg har overset?
Hilsen
khi
Ændre username
Re: Ændre username
Hej khi,
Hvis dit brugernavn allerede ikke er admin, så behøver du ikke skifte det, og du kan faktisk heller ikke.
Du bliver sikkert mødte af en besked ala:
Her står blot " Brugernavne kan desværre ikke ændres."
Det er altså kun i tilfælde af, at din bruger rent faktisk hedder "admin" at du fpår mulighed for at rette brugernavnet via plugginet All In One Security.
Hvis dit brugernavn allerede ikke er admin, så behøver du ikke skifte det, og du kan faktisk heller ikke.
Du bliver sikkert mødte af en besked ala:
Forsøger du på at rette dit brugernavn direkte fra bruger administrationen, så vil du, som du selv har opdateret, ikke have mulighed for at rette brugernavnet.No action required!
Your site does not have any account which uses the default "admin" username. This is good security practice.
Her står blot " Brugernavne kan desværre ikke ændres."
Det er altså kun i tilfælde af, at din bruger rent faktisk hedder "admin" at du fpår mulighed for at rette brugernavnet via plugginet All In One Security.
Tak for svar. Jeg ved dog ikke om jeg helt forstår det. Når jeg skal logge ind og redigere i kontrolpanelet bruger jeg admin og en kode. Jeg tænker at det er dette brugernavn - altså admin - som du i wp manualen anbefaler at man ændrer. Og det er det jeg ikke kan få lov til.
Men så er problemet vel heller ikke større!
Hilsen
khi
Men så er problemet vel heller ikke større!
Hilsen
khi
Hej Khi,
Hvis du har installeret pluginnet "All In One WP Security" som jeg skriver i manualen og dit brugernavn er admin, så burde du kunne rette det.
Du skal dog gøre det igennem pluginet og ikke via brugerredigeringen i WP
Mvh.
Hvis du har installeret pluginnet "All In One WP Security" som jeg skriver i manualen og dit brugernavn er admin, så burde du kunne rette det.
Du skal dog gøre det igennem pluginet og ikke via brugerredigeringen i WP
Mvh.
Tak. Nu tror jeg budkabet er feset ind.
Hilsen
Khi
Hilsen
Khi