WP tekst editor. Tekst / billed issue. Att. Morten.

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:
WP tekst editor. Tekst / billed issue. Att. Morten.

Indlæg af cristian » 9. dec 2011, 08:13

Hej Morten.

Jeg kan se at sektionen for WP er kommet op med en del videoer. Men jeg har et spøgrsmål til dig siden det ser ud til at du har godt styr på det.
For noget tid siden kørte jeg en WP hjemmeside. Som var med den standard template der følger med WP under installation, hvor den eneste ændring var at Banneret / billedet i toppen af siden var disabled.
Når jeg så med tekst editoren, på en hvilken som helst side. Skrev f.eks 15 rækker tekst og indsat et billed. Så ville formatet af tekst + billed i tekst editoren se anderledes ud efter at det blev uploadet til siden.

Og det var f.eks at billedet var blevet forskudt, eller at teksten havde en anden font eller størrelse end i tekst editoren. Ligemeget om jeg ændret i alm tekst format eller i HTML format i tekst editoren kunne jeg ikke slippe af med problemet. Tekst editoren var også standard. Dvs. Den der fulgte med WP installationen.

Prøvede også andre tekst editors, but, same old same old issue.

Har du hørt om dette problem før og er der en måde at slippe af med det på? Jeg kan ikke huske versionen af WP men det var vel for 6 måneder siden at jeg havde siden.
Efter alt dette besvær forlod jeg WP. Og har i øjeblikket ikke en WP side.

Vh

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger

Re: WP tekst editor. Tekst / billed issue. Att. Morten.

Indlæg af ThomasI » 18. dec 2011, 19:38

Hej Cristian,

Tror desværre ikke Morten er aktiv på forum...

Og jeg kan heller ikke rigtig svare på dit spørgsmål

Du kan evt prøve at kontakte ham via hans hjemmeside, hvis dit spørgsmål er meget vigtigt :D

Besvar