Så skriver jeg lige endnu engang da jeg har lidt mere tid nu end jeg havde i går.
Jeg har siddet og kigget lidt rundt på nettet, og igennem nogle forskellige scripts så har jeg fundet noget som beskytter jer lidt mere.
Kode: Vælg alt
<script language=JavaScript> var message="Kopier venligt ikke vores ting!"; function clickIE4(){ if (event.button==2){ alert(message); return false; } } function clickNS4(e){ if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){ if (e.which==2||e.which==3){ alert(message); return false; } } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=clickNS4; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=clickIE4; } document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false") </script>
Den følgende javascript kode som er ovenover her skal bare sættes ind øverst mellem dine <body></body> tag, når man så højreklikker på siden kommer der en lille boks op med "Kopier venligst ikke vores ting!". Håber at dette kan bruges, hvis du gerne vil have det ligesom på den anden hjemmeside med at der stadig kommer sådan en højrekliks boks op så kan jeg desværre ikke hjælpe, dette er mit bedste bud, men håber det kan hjælpe.
Edit:
Enlig kunne man jo også bare putte dette ind i sit <body> tag.
Kode: Vælg alt
<body ondragstart="return false" onselectstart="return false"></body>
Hvis du putter det ind i det tag så kan du ikke markere noget på siden, og du kan ikke bruge højrekliks kopier, eller Ctrl+C