Hvordan fjerner jeg "posted on " osv paa siderne?

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til WordPress!
Besvar
Kristian
Begynder
Indlæg:5
Tilmeldt:17. mar 2014, 11:09
Hvordan fjerner jeg "posted on " osv paa siderne?

Indlæg af Kristian » 17. mar 2014, 21:29

Jeg er total nybegynder mht at lave hjemmesider og wordpress. Da jeg vil lave en hjemmeside gerne i responsive theme saa ser det jo grimt ud med den oeverste linje paa hver side hvor der staar "Posted on March 17, 2014 by xxx.com — No Comments
Hvordan fjerner man denne linje lettest - er jeg noed til at skifte thema?

Mvh Kristian

MrLundholm
Rutineret
Rutineret
Indlæg:50
Tilmeldt:20. sep 2013, 15:33
Kontakt:

Re: Hvordan fjerner jeg "posted on " osv paa siderne?

Indlæg af MrLundholm » 18. mar 2014, 22:36

Det kræver at du går ind og retter i templatet filerne.

Kristian
Begynder
Indlæg:5
Tilmeldt:17. mar 2014, 11:09

Re: Hvordan fjerner jeg "posted on " osv paa siderne?

Indlæg af Kristian » 19. mar 2014, 06:51

Jeg saa 2 videoer paa youtube om problemet. I den ene rettede han i single.php og index.php og i den anden video rettede man i page.php.
Imidlertid loeste det ikke mit problem for naar jeg ser paa scriptet saa kan jeg ikke finde noget sted hvor der staar Posted on osv. Det maa derfor vaere programmeret paa en anden maade i responsive theme.

Der er sikkert flere maader at loese problemet paa. Jeg kan se hvis jeg bruger landed-page saa forsvinder alt om forfatter, titel osv. Hvis jeg kunne lave templaten om saa den ikke fjerner menuerne vil det maaske vaere en maade at loese problemet? Hvad hedder det programmeringssprog man bruger ?

MrLundholm
Rutineret
Rutineret
Indlæg:50
Tilmeldt:20. sep 2013, 15:33
Kontakt:

Re: Hvordan fjerner jeg "posted on " osv paa siderne?

Indlæg af MrLundholm » 19. mar 2014, 09:00

Det er rigtigt at det kan derinde du skal rette til. Men det kan også være at du kigge i functions.php alt efter hvordan temaet er opbygget.

Kristian
Begynder
Indlæg:5
Tilmeldt:17. mar 2014, 11:09

Re: Hvordan fjerner jeg "posted on " osv paa siderne?

Indlæg af Kristian » 19. mar 2014, 14:56

Ok tak for hjaelpen - jeg fik tilsyneladende loest problemet ved at gaa til edit page, gaa til screen obtion i oeverste hoejre hjoerne og unchecke discussion mm

Besvar