Download af zen coding netbeans?

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:
Re: Download af zen coding netbeans?

Indlæg af Daniel » 24. jun 2011, 20:42

admin skrev:
Danielh007 skrev:Sådan så fik jeg lige hurtigt lavet en video med det, du kan finde videoen her http://www.youtube.com/watch?v=8M6j6Qry ... rofilepage

Håber det hjælper. :)

Hej Daniel

Jeg smider lige dit link in samme med videoen her på sitet så folk kan se en alternativ måde at instalere det på...
Bare helt i orden, den er lidt for stor til at uploade så valgte bare at sende et link i stedet herinde, håber jeg ikke gør noget? :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Download af zen coding netbeans?

Indlæg af ThomasI » 24. jun 2011, 20:54

Det er helt iorden Daniel. Jeg vil sætte max. størrelsen op for uploads, så det er muligt at uploade lidt større filer.

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Download af zen coding netbeans?

Indlæg af Daniel » 24. jun 2011, 20:58

admin skrev:Det er helt iorden Daniel. Jeg vil sætte max. størrelsen op for uploads, så det er muligt at uploade lidt større filer.
Det lyder rigtig godt. :)

Brugeravatar
CON
Begynder
Indlæg:10
Tilmeldt:11. jul 2011, 00:57

Re: Download af zen coding netbeans?

Indlæg af CON » 11. jul 2011, 01:03

Kevin skrev:Ja tak skal du have ;)

Jeg vil se på den nu , men jeg er stødt på et andet problem nu, fik downloaded en masse microsoft opdateringer, så nu virker mit Explorer ( når den åbner, arbejder den offline) ikke :( (bruger aldrig den browser ellers) Men den er jo åbenbart som standard i Netbeans, når den skal vise hvad jeg har lavet :(

Totalt koks i den.. Jeg vender tilbage, når jeg får løst problemet "håber ikke jeg får smidt pcen ud af vinduet inden" :D
Noget af det mest frygtelige er microsoft opdateringer, der er altid noget som går i koks... Må da stille pcen "back in time" så de opdateringer bliver fjernet :P

Mvh
og tak for hjælpen

Kevin.
Hej Kevin kom du nogensinde løst dit problem med Zen coding?

Besvar