Html editore til priser der er til at bertale

Her kan du stille og svare på spørgsmål omkring HTML. Du kan altså med andre ord finde en masse hjælp til HTML og HTML5 på dette forum
Besvar
Chrw
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:23. okt 2011, 20:52
Html editore til priser der er til at bertale

Indlæg af Chrw » 23. okt 2011, 21:33

Der står på siden om editorer, at Adobes editor Dreamweaver ikke er til at betale. Det til dels rigtigt, men jeg er normalt god til at handle ind. Så jeg ringede til dem, og fik straks et afslag på 50% på den pris den averteres til. Så jeg gik på jagt, og fandt denne side som forhandler OEM software. Jeg købte den sidste nye version som også kan håndtere HTML5 og CSS3.
Det kan godt svare sig, for køber du ind i USA for $100 så kommer der told og moms på ca.300kr her er det kun til dawnload.
http://softstore4business.net/
Hvis du også vil have en grundig indføring så er her et godt sted
http://www.youtube.com/user/createthene ... 45A1F3D60A
M.v.h.

Brugeravatar
webudvikleren
Rutineret
Rutineret
Indlæg:80
Tilmeldt:13. jun 2011, 21:11
Geografisk sted:Esbjerg
Kontakt:

Re: Html editore til priser der er til at bertale

Indlæg af webudvikleren » 24. okt 2011, 08:16

Ikke dårligt! Takker for tip :)

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Html editore til priser der er til at bertale

Indlæg af Daniel » 24. okt 2011, 10:57

Kan sgu ikke sige andet end at det er nogle billige priser de sælger tingene til, men tak for tippet da, det er da en side som måske kunne give nogle flere og større muligheder inden for programmering, selvom jeg personligt selv mener at f.eks. Netbeans er bedre end Dreamweaver til at skrive koder i. :)

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Html editore til priser der er til at bertale

Indlæg af ThomasI » 24. okt 2011, 11:13

Det er super billigt ja, det må jeg sige! :D

Der er dog et MEN!

Selvom det ser helt legalt ud så er OEM shops ofte bare et skalkeskjul for salg af ulovlige kopier...
OEM online shops kan altså se ganske fine og prof ud, men i den sidste ende sælger de stadig ulovlige vare...

Læs om det her f.eks: http://graphicssoft.about.com/od/findso ... ftware.htm

Dog skal jeg ikke kunne sige at de der sælges her er ulovligt, men undersøg det lige... bare et råd ;)

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Indlæg:625
Tilmeldt:14. jun 2011, 09:27
Geografisk sted:Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: Html editore til priser der er til at bertale

Indlæg af Daniel » 24. okt 2011, 12:33

Jeg har lige tjekket lidt om det, det er et eller andet fra Hong Kong af, en kraftig server lavet på CMS og sådan lidt, men kan ikke finde ejerne af den.

Chrw
Begynder
Indlæg:2
Tilmeldt:23. okt 2011, 20:52

Re: Html editore til priser der er til at bertale

Indlæg af Chrw » 24. okt 2011, 18:31

Jeg tror siden er god nok. For når jeg ser på prisen for win7 ultimate så er den, ikke væsentlig forskellig fra den pris du må give i Danmark. Du skal bare søge sådan i Google. Skriv produktnavn præcist i søgelinjen og tilføj pris eller price til sidst. Så kommer alle de kendte op, og det er normalt pricerunner der har de billigste priser. Det er ikke hverken Kelko eller ebpriser, og kun engang imellem er det amazon. Men husk køb kun hos den engelske, køb ikke i den amerikanske, ellers kommer tolden.
Jeg tror priserne er så lave, fordi det er meget svært i USA at sælge et program der koster over $100. Så skal vi heller ikke glemme det er OEM versioner. Jeg havde ikke problemer med at registrere det jeg har købt, og samtidig få den sidste nye opdatering. En ting mere, i Danmark er prisen på hardware noget af det billigste i verden, men prisen på software er verdens højeste hvis du ikke ser dig for. Det gælder både edb og foto udstyr.

Besvar