Responsive menu

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til JavaScript!
Besvar
Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:
Responsive menu

Indlæg af scootergrisen » 24. sep 2014, 18:43

Jeg leder efter en god responsive menu til min hjemmeside så menuen fungere godt når man gør siden smallere ligesom på en mobil telefon.

Noget i stil med menuer øverst her på nemprogramming.

Måske i kender noget i kan anbefale.

Brugeravatar
ThomasI
Grundlægger
Grundlægger
Indlæg:1528
Tilmeldt:28. dec 2010, 10:49

Re: Responsive menu

Indlæg af ThomasI » 24. sep 2014, 18:59

Vi bruger menuen fra Bootstrap... Tror du kan lave en custom downloade fra Bootstrap og kun hente selve menuen til din side. :D

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Responsive menu

Indlæg af scootergrisen » 25. sep 2014, 16:17

Ved du hvordan man laver så man har en undermenu i menuen ?
Altså Når du trykker på Kurser så folder menuen ud men så vil jeg også gerne have andre undermenuer.
Så kunner der for eksemepel være HTML også når man trykkede på den foldene den ud med HTML 4, HTML 5, XHTML 1 osv.
Men i stedet for at folde ud til siden som ikke virker så godt på en lille skærm så skulle de komme freme i højden ligesom din gamle menu du havde på hjemmesiden ude til venstre.

Jeg har læst at de med vilje har fjernet muligheden for undermenu i bootstrap 3 men mine menuer bliver helt vildt højre hvis jeg skal vise alt sammen i menuerne.

Hvad gør folk så hvis de har en stor hjemmeside med bootstrap med mange sider ?

Så kunne jeg selvfølgelig lave at der var en side som hed HTML man kunne klikke sig ind på og på den side kunne man klikke sig videre til HTML 4, HTML 5, XHTML 1 osv.

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Indlæg:709
Tilmeldt:21. jun 2012, 23:40
Kontakt:

Re: Responsive menu

Indlæg af scootergrisen » 26. sep 2014, 03:07

Ved du om jeg kan hente bootstrap CSS koden sådan at CSS koden kun bevirker menuen og ikke alt muligt andet på min hjemmeside ?
Jeg har prøvet på bootstrap hjemmesiden under customise og fravælge alt også kun vælge navbar men den kode påvirker også resten af hjemmesiden.

Altså det kunne være rart hvis CSS koden til menuen altsammen startede med ".navbar".

Besvar