kan ikke overføre local hjemmeside til public med mysql dat

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PHP!
Besvar
kris914g
Rutineret
Rutineret

kan ikke overføre local hjemmeside til public med mysql dat

Indlæg af kris914g » 30. okt 2013, 18:01

hej er i gang med at flytte en fra min computer til en webhost jeg har fået flyttet alle hjemmside filerne og overført database filerne har godt nok fået skiftet database navn men ved ikke om der skal ændres database navne ud over db configen men når jeg har fået sat det op og efter det jeg ved om php og mysql burde det være rigtigt sat op men får denne error som kan ses på http://wow.nssgaming.com har chekket main core filen på linje 12 men forstår den ikke : if (eregi("maincore.php", $_SERVER['PHP_SELF'])) die();

kan godt sige det har noget med en wow private server at gøre hvis de hjælper

håber der er nogen som kan hjælpe :)

og og her er et link til server filerne og hjemmside filerne og databasen:http://www.ownedcore.com/forums/world-o ... zlike.html

Brugeravatar
Daniel
Admin
Admin
Geografisk sted: Danmark, Fyn, Nørre Aaby
Kontakt:

Re: kan ikke overføre local hjemmeside til public med mysql

Indlæg af Daniel » 30. okt 2013, 20:56

Har lige rettet dit link, da det ikke førte nogen steder hen! ;)

Den første fejl du får med eregi funktionen, ligger i at den ikke længere er anbefalet af PHP at bruge, så der skal du finde en erstatning for den funktion.

De 2 andre fejl du får, betyder at du bruger header funktionen efter at din sides content/indhold er hentet.
Du kan undgå denne fejl ved at bruge denne funktion (skal sættes øverst på din side, dog under session_start funktionen hvis den bliver brugt):

Kode: Vælg alt

ob_start();
Som det sidste på din side skal du så slutte af med denne funktion (der er andre variationer af denne funktion, men dette vil være den mest nyttige for dig):

ob_end_flush();

kris914g
Rutineret
Rutineret

Indlæg af kris914g » 30. okt 2013, 21:43

tak for tippet med de to sidste errors har også fundet en løsning til error 1 men ved ikke hvordan jeg skal bruge min løsning

har nemlig søgt på nettet om Eregi som ikke længere bruges men man skal bruge en ny funktion som hedder preg_match ved ikke hvordan jeg kan konverter det til preg_match har du nogen ide dette er alle Eregi som er i scriptet

if (eregi("maincore.php", $_SERVER['PHP_SELF'])) die();

// If register_globals is turned off, extract super globals (php 4.2.0+)
if (ini_get('register_globals') != 1) {
  if ((isset($_POST) == true) && (is_array($_POST) == true)) extract($_POST, EXTR_OVERWRITE);
  if ((isset($_GET) == true) && (is_array($_GET) == true)) extract($_GET, EXTR_OVERWRITE);
}

// Prevent any possible XSS attacks via $_GET.
foreach ($_GET as $check_url) {
  if ((eregi("<[^>]*script*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*object*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
      (eregi("<[^>]*iframe*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*applet*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
      (eregi("<[^>]*meta*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("<[^>]*style*\"?[^>]*>", $check_url)) ||
      (eregi("<[^>]*form*\"?[^>]*>", $check_url)) || (eregi("\([^>]*\"?[^)]*\)", $check_url)) ||
      (eregi("\"", $check_url))) {
  die ();
	}
}

kender du til en løsning?

Brugeravatar
scootergrisen
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af scootergrisen » 31. okt 2013, 04:07

Fejlbeskeder kom nok ikke på din computer fordi du sikkert bruger en tidligere version af PHP end på webhotellet eller fejlbeskeder er slået fra.
Men lige meget hvad så er det godt og få ændret.

Der er også noget med mysql. Det er også deprecated. Du kan bruge mysqli i stedet for.

Men prøv og kig om der er en opdatering til det system du bruger også opdater det.
Bare sørg for at have backup af det hele, alle filer og og hele databasen hvis noget går galt.

http://www.php-fusion.co.uk/
http://www.php-fusion.dk/

Besvar