Registrations side!

Her kan du få hjælp og stille spørgsmål til PHP!
Besvar
kris914g
Rutineret
Rutineret

Registrations side!

Indlæg af kris914g » 6. nov 2013, 15:26

hej er lige begyndt at lave en private server til wow som skal være public senere men er igang med at lave en registrerings side har brugte denne source kode http://www.youtube.com/watch?v=Toc-XCDTfws den virker fint du kan logge ind med det registeret account på min server som jeg bruger mysql som databasemen jeg tænkte på (hvis i ser videoen kan i forstå hvad jeg mener) kan man gøre så det kun er gyldige emails og det med hvor man skal indtaste passwordet 2 gange og det skal være ens, (og ved ikke så meget om det men) kan man også lave en form for password resætte hvis man nu skulle glemme password'et ved godt det er meget men håber nogen af jer kan hjælpe og det skal tages i betragtning at det skal passe i en mysql database håber at høre fra jer derude

kris914g
Rutineret
Rutineret

Re: Registrations side!

Indlæg af kris914g » 6. nov 2013, 15:32

og glemte lige noget praktisk info hjemmesiden jeg har lavet det på er her wow.nssgaming.com

cristian
Moderator
Moderator
Kontakt:

Re: Registrations side!

Indlæg af cristian » 6. nov 2013, 18:08

Din form har en 16px margin i bunden som gør at siden får en grim scrollbar.
Jeg ville tilføje nedenstående hvis det var.

Kode: Vælg alt

form {margin: 0px;}
Du kan som sådan ikke tjekke om en e-mail konto er gyldig, at den eksisterer. For e-mail serverer sender bare e-mails og de er ligeglad med om
den e-mail adresse du har skrevet findes eller ej.

Men du kan lave det med at du sender en mail som indeholder et aktiverings link. Dette ville så tvinge en til at have en gyldig e-mail konto.

Besvar