Google Analytics Summarum...
-
JetteFriis
- Begynder
Hej,
Google Analycics Summarum bliver godt nok vist i mit kontrolpannel, men den står bare og kører med en cirkel og viser ikke data.
Kan nogen fortælle mig hvad der går galt?
MVH
Jette Friis
Google Analycics Summarum bliver godt nok vist i mit kontrolpannel, men den står bare og kører med en cirkel og viser ikke data.
Kan nogen fortælle mig hvad der går galt?
MVH
Jette Friis
Re: Google Analytics Summarum...
Hej Jette,
Hvad hedder din side? - så kan vi tjekker om GA koden ligger på siden som den skal.
Jeg har aldrig brugt Google analytics igennem kontrolpanelet i WordPress, så skal ikke kunnne sige hvordan det virker.
Jeg synes det er bedre bare at logge ind på Google Analytics og se sine tal der. Når du logger ind der, ser alt så ok ud?
Mvh.
Hvad hedder din side? - så kan vi tjekker om GA koden ligger på siden som den skal.
Jeg har aldrig brugt Google analytics igennem kontrolpanelet i WordPress, så skal ikke kunnne sige hvordan det virker.
Jeg synes det er bedre bare at logge ind på Google Analytics og se sine tal der. Når du logger ind der, ser alt så ok ud?
Mvh.
-
JetteFriis
- Begynder
Hej Thomas.
Min side hedder http://www.hottehit.dk. Ja det er selvfølgelig rigtigt at jeg kan tjekke via analytisk.
Jeg synes faktisk ikke at alt ser normalt ud. Faktisk ser det ud som om hele Rusland og store dele af USA reagerer men ingen overhovedet fra Danmark og det ser lidt mærkeligt ud når det er danskere jeg henvender mig til.
Mvh
Jette Friis
22463802
Min side hedder http://www.hottehit.dk. Ja det er selvfølgelig rigtigt at jeg kan tjekke via analytisk.
Jeg synes faktisk ikke at alt ser normalt ud. Faktisk ser det ud som om hele Rusland og store dele af USA reagerer men ingen overhovedet fra Danmark og det ser lidt mærkeligt ud når det er danskere jeg henvender mig til.
Mvh
Jette Friis
22463802
Hej Jette,
Koden er implementeret rigtigt nok på din side. Dog kan jeg se at den faktisk ligger to gange.
Har du manuelt indsat koden? Den skal helst kun ligge der én gang.
HVis du har gjort det manuelt kan det måske anbefales, at du istedet bruger et plugin.
Prøv f.eks. https://da.wordpress.org/plugins/google ... wordpress/
Og så indsæt dit id "UA-60391282-1" manuelt.
Du kan tjekke om du bliver sporet rigtigt ved IKKE at være logget ind på din side, og så besøge den. Under realtime i google analytics skulle du så gerne kunne se, at nu kommer der ind på din side
Koden er implementeret rigtigt nok på din side. Dog kan jeg se at den faktisk ligger to gange.
Har du manuelt indsat koden? Den skal helst kun ligge der én gang.
HVis du har gjort det manuelt kan det måske anbefales, at du istedet bruger et plugin.
Prøv f.eks. https://da.wordpress.org/plugins/google ... wordpress/
Og så indsæt dit id "UA-60391282-1" manuelt.
Du kan tjekke om du bliver sporet rigtigt ved IKKE at være logget ind på din side, og så besøge den. Under realtime i google analytics skulle du så gerne kunne se, at nu kommer der ind på din side
-
JetteFriis
- Begynder
Hej Thomas,
Jeg har også skrevet til jer via kontaktformularen på jeres hjemmeside.
vil det være muligt at I ringer mig op?
Jeg har besøgt siden og tjekket realtime, men der sker intet.
Jeg tror altså ikke at jeg bliver set af de rigtige?
Det er heller ikke logisk at jeg kun bliver set at Rusland og USA. Overhovedet ikke.
Jeg vil selvfølgelig betale for assistancen.
22463802
Jeg har også skrevet til jer via kontaktformularen på jeres hjemmeside.
vil det være muligt at I ringer mig op?
Jeg har besøgt siden og tjekket realtime, men der sker intet.
Jeg tror altså ikke at jeg bliver set af de rigtige?
Det er heller ikke logisk at jeg kun bliver set at Rusland og USA. Overhovedet ikke.
Jeg vil selvfølgelig betale for assistancen.
22463802
-
JetteFriis
- Begynder
Det er også et helt andet ID der står i Google Ana. under Administrator - sporingsoplysninger.
Her er ID UA-25206502-1 og du skriver et helt andet ID som skulle være mit?
Jeg vil meget gerne have hjælp og ringes op.
Her er ID UA-25206502-1 og du skriver et helt andet ID som skulle være mit?
Jeg vil meget gerne have hjælp og ringes op.
-
JetteFriis
- Begynder
den sporingskode der står under administrations sporingskode UA-25206502-1 er til en webside der hedder www.underarmour.com - en amerikansk hjemmeside med undertøj???
Hej Jette,
Jamen det forklarer jo det hele, der er blevet sat et tracking id fra en ande side ind på din side - har du selv gjort det?
Du skal sætte det ind der står når du logger ind på din Google Analytics, ellers vil din sides besøg ikke registeres i din analytics
Jamen det forklarer jo det hele, der er blevet sat et tracking id fra en ande side ind på din side - har du selv gjort det?
Du skal sætte det ind der står når du logger ind på din Google Analytics, ellers vil din sides besøg ikke registeres i din analytics
Det som jeg skriver er det som jeg kan se på din side, og som sikkert er det forkerte. Du skal bytte det ud med det du kan se i dit kontrolpanel.
-
JetteFriis
- Begynder
Søde Thomas,
Vil du ikke nok ringe til mig.
Jeg har ikke selv sat det op i Analytics, så jeg aner ikke hvad det er jeg skal i Analytics
og hvad det er jeg skal og hvor jeg skal på min hjemmeside.
Jeg vil gerne betale for din hjælp.
Please:)
Vil du ikke nok ringe til mig.
Jeg har ikke selv sat det op i Analytics, så jeg aner ikke hvad det er jeg skal i Analytics
og hvad det er jeg skal og hvor jeg skal på min hjemmeside.
Jeg vil gerne betale for din hjælp.
Please:)
-
JetteFriis
- Begynder
på 22463802:)
Hej Jette,
Jeg har sendt dig en email.
Jeg har sendt dig en email.