NemProgrammering.dk logo

Brugerdefinerede målgrupper på Facebook

Facebook kursus » Brugerdefinerede målgrupper på Facebook # 4
Google Ads / AdWords kursus

Information om denne video

Underviser: Nicolai Teglskov   Video: 06:31   Lektion nr. 4 af 9

I denne video skal vi arbejde med brugerdefinerede målgrupper på Facebook. Brugerdefinerede målgrupper kaldes også på engelsk “custom audience”, og er en måde at lave meget specifikke målgrupper til dine annoncer.

Som du vil se i videoen, vil du f.eks. kunne lave en målgruppe med personer, som har besøgt din kontakt eller kurv side. Disse personer må man antage har været tæt på at gøre et køb hos dig eller kontakte dig på anden vis, og dermed kan man målrette dem med nogle specielle annoncer, der henvender sig til personer, som er i sidste fase af købsprocessen.

I næste video skal vi i gang med at oprette de annoncer, som vi eksponere vores målgrupper for.

 

Spørgsmål og kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

  • Casper siger:

    Jeg er i tvivl om hvordan jeg gør det med at tracke mine klienter når min bookingside er ekstern leverandør…
    Fysioman.dk har bookingsystem under terapeutbookings domæne. Skal jeg lave en seperat facebook pixel for website og en for booking?

    1. Thomas I. siger:

      Hej Kasper,

      Det er et godt spørgsmål. Umiddelbart vil jeg ikke mene, at du skal have den samme pixel på både website og bookingflow. Om det er muligt, skal du nok spørge terapeutbooking om – de kan nok også vejlede dig yderligere :-)

      Mvh.