NemProgrammering.dk logo

Sådan opretter du en dynamisk retargeting annonce

Facebook kursus » Sådan opretter du en dynamisk retargeting annonce # 8
Google Ads / AdWords kursus

Information om denne video

Underviser: Nicolai Teglskov   Video: 01:53   Lektion nr. 8 af 9

I denne video skal vi kort se på, hvordan du opretter det man kalder dynamiske retargeting annoncer, altså annoncer som indholder f.eks. produkter, som facebook-brugeren tidligere at se på eller haft i kurven uden at købe på din hjemmeside.

Disse annoncer er rigtig smarte, da de minder brugeren om, at de aldrig fik købt vare hos dig, og du kan f.eks. i annoncen medgive en rabatkode, så kunden måske vælger at vende tilbage til din side og gennemføre købet.

I næste video skal vi se på, hvilke nøgletal der findes til at evaluere på dine kampanger og annoncer.

Spørgsmål og kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *