NemProgrammering.dk logo

Opsætning af calltracking

Google Ads kursus (tidligere AdWords) » Opsætning af calltracking # 28
Denne video kræver medlemskab
Læs mere!
Opsætning af calltracking
Inkluderet:
Livstidsadgang
32 videolektioner
4 timers undervisning
Stil spørgsmål
Kursusbevis

Information om denne video

Underviser: Patrik Lazzarotto   Video: 3:08   Lektion nr. 28 af 32

I denne lektion får du en introduktion til Call Tracking, som er et værktøj der hjælper dig med at finde ud af hvad der får telefonen til at ringe. For de fleste annoncører er det vigtigt at vide hvilke søgeord der generere konverteringer, og det gælder også telefonopkald. I videoen får du en introduktion til et system der kan hjælpe dig med dette. Call Tracking er et værktøj du kan koble til din Analytics- og Ads-konto, som vil kunne registrere opkald fra dine online medier ligesåvel som offline medier.

Call Tracking er ikke standard I Google Ads, så det er derfor en udgift der afholdes udenom Google Ads til værktøjet. Vil man have bedst udbytte af sit markedsføringsbudget, er det vigtigt med 100% sporing.

 

Spørgsmål og kommentarer

Kun medlemmer med adgang til dette kursus kan stille spørgsmål og kommentere. Bliv medlem her!