NemProgrammering.dk logo

Optimering af din kampagne

Google Ads kursus (tidligere AdWords) » Optimering af din kampagne # 12
Denne video kræver medlemskab
Læs mere!
Optimering af din kampagne
Inkluderet:
Livstidsadgang
32 videolektioner
4 timers undervisning
Kursusbevis

Information om denne video

Underviser: Patrik Lazzarotto   Video: 12:48   Lektion nr. 12 af 32

Denne lektion er den første i en række af videoer, hvor vi skal arbejde med optimering og evaluering af vores kampagne.

Optimeringen er vigtig for hele tiden at forbedre din resultater og få mest muligt ud af dine annoncekroner. Under optimeringsarbejdet er det vigtigt at have fokus på konverteringer, som er de resultater vi køber os til. Trafikken isoleret set er for de fleste annoncører ikke vigtigt, derfor skal vi under optimeringsarbejdet træffe beslutninger og optimere ud fra konverteringsdata.

Da vi arbejder med en reel case, vil der i denne video være gået nogle dage, hvor den kampagne vi opsatte i de tidligere videoer har været aktiv og derved opsamlet en masse data. Denne data kan vi nu begynde at optimere på, så vores kampagne skæres til, så den performer optimalt og ikke bare bruge penge uden at skabe resultater.

I denne første video om optimering af dine kampagner starter vi med at få skab et overblik over de forskellige optimeringsmuligheder. I de næste videoer vil vi så gå mere i dybten med de enkelte punkter og helt konkret se på, hvordan man ville gribe optimeringen an på vores live case.

Har du spørgsmål til optimeringen eller det som Patrik forklarer i videoen, skal du være velkommen til at stille dem i kommentarsporet herunder.

I næste video skal vi se på, om der er nogle annoncer eller hele annoncegrupper der skal deaktiveres, hvis de f.eks. ikke har skabt nogle leads eller trafik.

Spørgsmål og kommentarer

Kun medlemmer med adgang til dette kursus kan stille spørgsmål og kommentere. Bliv medlem her!