Information om denne video
Underviser: Redaktionen Video: 4:26 Lektion nr. 2 af 32
I denne lektion vil du blive introduceret til Google Ads, de kampagnetyper og muligheder der findes, samt hvordan du navigerer rundt i kontrolpanelet. Vi starter stille og roligt, så du ikke bliver overvældet.
Vi gennemgår de mest anvendte områder indenfor Google Ads, samt de områder du vil bruge mest tid på.
I Google Ads findes der i dag et hav af muligheder og kampagnetyper. De fleste forbinder Google Ads med Google.dk – men vidste du også, at annoncering i Google Ads også kan indebære bannerannoncering på andres hjemmesider og annoncer på YouTube?
Bliv klogere på de enkelte kampagnetyper, og find ud af hvilke der passer til din forretning.
Hej Michael
Dette kursus opretholdes resten af 2022 indtil en ny kursist vil lave en fornyelse med et helt nyt kursus.
Bedste hilsner
Patrik
Der er den store forskel, at der er kommet mange nye kampagnetyper i Google Ads siden, som ikke bliver præsenteret i dette kursusmateriale. Tilgengæld har de heller ej fjernet tidligere funktioner og indstillinger, og derfor vil alle principper og knapper stortset gøre sig gældende 99 % i alle tilfælde i dag fortsat.
Mange tak for svar.
Vil der komme en opdateret version af kurset på et på et tidspunkt.
Mvh
Michael
Hej.
På jeres google ads kursus.
Lyder overskriften: Google Ads kursus (tidligere AdWords).
Hvor meget relevans/forskel har det tidligere adword i forhold til nyeste.
Mvh
Michael